סדנת נגרות – מה התכנים שנפגוש?

סדנת נגרות

אם אתם מתעניינים בנוגע לסדנאות נגרות, חשוב שתדעו מהם התכנים שלמדים בסדנא כזאת. לימודי נגרות נחלקים לשני סוגים של תלמידים: לכאלה שרוצים ללמוד נגרות כמקצוע לעתיד, וכאלה שרוצים להפוך את עבודת הנגרות לתחביב.

כיום ישנן סדנאות נגרות שונות, אך כאשר אתם מחפשים את הסדנא המתאימה לכם חשוב שתדעו מהם התכנים הנלמדים בתחום, האם הלימודים נעשים בקבוצות קטנות, ומה מייצרים במהלך הלימודים.

אז מהם התכנים שישנם בסדנת נגרות?

לימודי נגרות בסדנת נגרות כוללים לימודים מעשיים ולימודים תאורטיים. במהלך הלימודים לומדים על חומרי העץ, העבודה עם העץ, לומדים על המכונות השונות שמסייעות לעבודה, על כללי הזהירות הדרושים, לומדים על הבדלים בין סוגי העצים השונים, כיצד לשרטט לפני העבודה, להכיר חומרים שונים, לעצב אלמנטים וחשוב מכל – לייצר אותם.

בלימודים ישנה המון עבודה מעשית שבמהלכה לומדים לעבוד עם עץ אמתי, לבנות אלמנטים, לעבוד עם מכונות חיתוך, שיוף, ועיצוב עץ, לומדים לעבד את העץ להשתמש בכלי עבודה חשמליים, לעבוד על פרויקטים שונים מעץ ואף להציג פרויקט בסוף הלימודים.

לימודיים מקצועיים רציניים

אם אתם מעוניינים בקורס נגרות לצורך מקצוע, מוטב שתבחרו במכללה או מוסד לימודים שבהם מציגים פרויקטים, נבחנים על העבודה, ולומדים כיצד משתלבים בנגריה או אפילו כיצד פותחים נגרייה. בסיום לימודי נגרות מקצועיים מקבלים בדרך כלל תעודת גמר שמעידה על הלימוד והמקצועיות שלכם.

לימודי נגרות כתחביב

אם אתם מעוניינים ללמוד לימודי נגרות כתחביב, ואולי עם הזמן להפוך את התחביב למקצוע, תוכלו לפנות לקורס נגרות שבו העבודה בקבוצות קטנות, שבו לכל תלמיד ניתן יחס אישי, העבודה שלווה ונעימה ובמהלך הקורס יוצרים חפצים שונים מעץ.

האם ניתן בסיון הלימודים להשתלב בנגרייה?

בוודאי! אם אתם אוהבים את התחום, אוהבים את חומרי העץ ואת מהלך העבודה, דעו שכיום לא חסרות נגריות וחללי ייצור שמגייסים בכל זמן עובדים חדשים. אם סיימתם קורס נגרות תוכלו להשתלב בעבודה כזאת, ואם סיימתם לימודי נגרות כתחביב – תוכלו תמיד לייצר אלמנטים מעץ עבורכם ועבור אנשים הקרובים אליכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *