מקום לחתונה קטנה במרכז באולם או בגן לפי הטעם

bride

יום החתונה הוא יום מרגש מאוד לכולם, גם לאורחים, בעיקר להורים, ועוד יותר מרגש לזוג הטרי.
ההכנות לחתונה נערכות זמן רב לפני, והשיקול הראשון לפני הכל, הוא כמות המוזמנים.
בהחלט חתונה הוא אירוע שכולם שומעים עליו, אך המון אנשים בטוחים כי חובה להזמין את כולם לחתונה, ההורים מזמינים את כל הקולגות בעבודה, את החברים הרחוקים שלא דיברו איתם הרבה זמן, ועוד המון אורחים שמוזמנים מאי נעימות. אך האם באמת ההזמנה הזאת נחוצה? האם שווה לטרוח ולארגן אירוע גדול עם המון אנשים שלא קשורים לחתן וכלה? לזוגות הצעירים שהחליטו כי החתונה היא שלהם, וכמות האורחים מצטמצמת משמעותית לאורחים החשובים בלבד שמוזמנים, מאמר זה בשבילכם. במאמר זה נציג את היתרונות של הפקת החתונה באולם, ואת היתרונות בהפקת חתונה בגן. עוד על מקום לחתונה קטנה במרכז.

יתרונות החתונה באולם

ישנם יתרונות רבים, אך נציג בפניכם את המרכזיים שיעזרו לכם לקבל החלטה:

  • מתאים לכל עונות השנה – ישנם אולמות הבנויים לכלל עונות השנה, החסינים בפני גשם ורוחות, ועם מערכות קירור בקיץ, ואילו בחורף בגן החתונה לא תתאפשר ללא מים.
  • לא מרעיש החוצה אולם הוא מקום סגור, לא מפריעה לציבור העובר ושב, והמוזיקה שנשמעת מחוץ לאולם היא בעוצמה חלשה מאוד, לעומת הגנים שיכולים להרעיש כלפי חוץ
  • טמפרטורה קבועה – הטמפרטורה לא משתנה, מה שאומר שאם בזמן הריקודים אנשים מזיעים ופולטים חום, זה לא משפיע על האולם שמכיל מערכות מיזוג אוויר איכותיות, אילו בגן בקיץ יכול להיות סיוט.

יתרונות החתונה בגן

גם בגן יש יתרונות רבים והוא יכול לשמש מקום טוב לחתונה קטנה או גדולה יותר, הנה כמה מהם:

  • תאורה – במידה והנכם מתכננים את החתונה בצהריים, יש על כל האזור אור שמש, כך שבניגוד לאולם, לא יהיה חשוך מדי. בחתונות בערב האור שנדלק בגנים הוא עוצמתי יותר מהסיבה שיש המון אנשים, והשטח בחוץ חשוך.
  • מקוריות – לא בכל יום מתרחשות חתונות בגן, לכן היא יכולה להיות מאוד מקורית, ולרוב היא נראת הרבה יותר שמחה וחגיגית, מלאה בצבעים שונים פרט לשחור לבן, הטבע משתלב עם החתונה.
  • אוויר – באולמות ישנו מצב שמשאב האוויר סגור ונהיה מצב חנוק מאוד בפנים, אילו בגן הוא מתקיים במקום פתוח.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *