עיבוי שפתיים

עיבוי שפתיים

מילוי שפתיים, הגדלה או עיבוי שפתיים הינה פעולה נפוצה ופופולארית, בתחום הרפואה האסתטית. נשים רבות חולמות לשפר את מראה השפתיים שלהן באמצעות פעולה שהיא די פשוטה- הזרקת חומרי מילוי. פעולה זו, היא אינה פעולה כירורגית שמקנה שפתיים בשרניות וחושניות. ישנן פעולות שונות במסגרת מילוי השפתיים, כגון: הדגשה של מסגרת השפתיים, מילוי של השפה העליונה או התחתונה וכן, שילוב של שתי הפעולות יחד. בשנים האחרונות פותחה שיטה חדשה וייחודית לעיצוב השפתיים בכדי ליצור שפתיים מושלמות, בשרניות ופרופורציונאליות. השיטה היא בעלת כמה אלמנטים כמו: גבול שפתיים, קשת קופידון שהוא המשולש בשפה העליונה, פילטרון שני הקווים שיורדים מהאף כלפי השפה העליונה ועוד.

קצת על הרקמות ומבנה השפתיים

השפתיים הן קפלי רקמות ,עור ושרירים שמקיפים את הכניסה לפה. השפתיים מורכבות משפה עליונה ושפה תחתונה בצד הגלוי לעין אשר מכוסה ברקמת עור. ישנו חלק רירי בחלק הפנימי של השפתיים והוא מהווה מעטפת חלקה ולחה, אשר מחוברת לכיסוי הרירי של שטח הפה. עם השנים בוצעו טכניקות שונות של עיבוי שפתיים שכללו החדרה באמצעות פעולה כירורגית של רצועת רקמה או חומרים אחרים כגון שתל סיליקון רוב השיטות הללו נזנחו, תודות לטכניקות החדשות כגון חומרי המילוי שנעשים בהזרקה ונחשבות כבטוחות יותר.

חומרי המילוי השונים שבאמצעותם מעבים את השפתיים

ישנם 3 סוגים שונים של חומרי עיבוי שפתיים כמו:

  • חומרים זמניים כגון חומצות היאלרוניות
  • חומרים טבעיים יותר כמו שומן עצמי
  • חומרים קבועים כגון סיליקון
  • בוטוקס

כל החומרים שמשתמשים כיום במילוי שפתיים הם חומרים שמבוססים על חומצה היאלרונית  יש לדעת ליצור יחס פרופורציונאלי בין השפתיים לפנים. טיפול כגון מילוי שפתיים בחומרי מילוי איכותיים, יקנה תוצא של מראה טבעי ומלא של השפתיים. יש לפנות למי שמקצועי, בעל ניסיון והבנה בתחום של איבר מורכב כמו השפתיים. אין צורך בזריקת הרדמה, כי אם חומר לאלחוש השפתיים שהוא חיצוני, מה שיקל על המטופלות בזמן ההזרקה עצמה. גם ג'ל קרח, עשוי להפחית את הכאב והנפיחות. ההתאוששות וההחלמה מהטיפול היא מהירה אך דורשת תשומת לב ומעקב עד להחלמה הסופית של האזור.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *