הרקע של יד שרה

יד שרה

כמעט כל אחד מאיתנו, לצערנו הרב, נזקק בשלב מסוים בחייו, בין אם לעצמו ובין אם למען בני משפחתו או חבריו, בשירות של ארגון יד שרה. מרביתנו יודעים, פחות או יותר, מה הארגון עושה אך לא רבים יודעים כיצד הוא התחיל, כיצד הוא התפתח ומה הוא כולל.

ארגון יד שרה הוקם על ידי אורי לופוליאנסקי בשנות השבעים, בהיותו אבא צעיר אשר נזקק לציוד רפואי עבור בנו וגילה שאין באפשרותו למצוא אותו, אז הוא החליט לרכוש את אותו מוצר ולהעביר אותו גם לאנשים אחרים שנזקקים לו. במהלך הזמן, הוא הרחיב את כמות המוצרים הרפואיים שהוא החזיק בביתו וכן הרחיב את מעגל האנשים להם הוא הציע את המכשיר.

עם השנים הוא הקים את ארגון יד שרה, מתוך כוונה לספק לציבור הנרחב ציוד עזרה רפואי לצורך השכרתו. במקום שאנשים יצטרכו לרכוש את אותו ציוד או להסתמך על קופת חולים ובתי חולים שיעניקו להם אותו, הם יכולים לפנות אל ארגון יד שרה ושם הם יוכלו לקבל אותו. עם השנים הארגון פתח סניפים בכל רחבי הארץ, עם אלפי מתנדבים שעומדים לרשות הארגון ומשרתים את כלל הציבור.

במהלך השנים הארגון פתח לא רק סניפים, אלא גם הקים מערכת רחבה של תמיכה ועזרה, כולל ליווי של אנשים במצוקה ועוד. כמובן שהכל נעשה באופן מקצועי, על ידי צוות מתנדבים ברמה הגבוהה ביותר שיש.

בעקבות הצלחת הארגון, הרי שאורי לופוליאנסקי זכה במהלך השנים, בשם הארגון, בפרס ישראל ובפרסים רבים על התנדבות. אין ספק שארגון יד שרה הוא מהבשורות הטובות והחיוביות ביותר בחברה הישראלית, הארגון משרת את כל המגזרים בחברה ופועל למען קבוצות שאינן יכולות להרשות לעצמן לרכוש ציוד רפואי כזה או אחר.

ארגון יד שרה פועל היום גם כן, מן הסתם, הוא פועל עדיין בכל רחבי הארץ, עם אלפי מתנדבים, ואנשים רבים נסמכים עליו בשביל לקבל ציוד רפואי ברמה הגבוהה ביותר שיש. גם אורי לופוליאנסקי עדיין פעיל בארגון, דואג לגייס כסף עבורו וכן לבצע פעולות שונות בחברה למענו.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *