וילון זברה – לאילו חדרים הוא מתאים?

וילון זברה

רבים מאיתנו תוהים כיצד נוכל להפוך כל חדר לעוד יותר מזמין ונעים. האמת היא שלא תמיד קל לענות על השאלה הזאת אך טבעי שהעניין יהיה קשור לעיצוב כי העיצוב הוא זה שיוצר אווירה. אם המטרה שלכם היא:

  • ליצור חלל נעים יותר
  • לשמור על הפרטיות במקום
  • לסנן את האור הטבעי שנכנס בהתאם לרצון ולרגע

הרי שכל מה שאתם צריכים זה וילון זברה – לאילו חדרים הוא מתאים? וילון זברה הוא וילון מוצלח ביותר כי הוא גם עונה על הצד הפרקטי של הצרכים וגם מהווה אלמנט עיצובי לכל דבר. לכן בפועל כאשר מדברים על וילון זברה – לאילו חדרים הוא מתאים? אנחנו רואים שהוא מתאים לכל חלל! הוא מתאים למשרד, לחדר הילדים ואפילו לחדר השינה, אז למה שלא תנסו את זה גם אתם?

הצבעים המושלמים עבורכם

כאשר מדברים על בחירת וילונות, בין אם זה וילון זברה ובין אם זה כל וילון אחר, כדאי יהיה לשים לב לא רק למנגנון של הוילון אלא גם לצבעים שלו. האם אתם רוצים וילון בצבע אחיד? או שאולי הייתם מעדיפים לשלב כמה שיותר צבעים? האם הייתם רוצים שהוילון יהיה מרכז החדר או רק עוד אלמנט משלים? כיוון שיש לא מעט אפשרויות כדאי יהיה לראות קטלוגים, לקבל רעיונות ובהתאם לכך לבחור את מה שהכי מתאים לכם.

צריכים הכוונה? עזרה איזה וילון לקנות? מוזמנים לאתר Blind Us שם תמצאו את כל הפתרונות

התקנת הוילון

זה נכון שלכאורה ניתן להתקין וילונות בקלות, כי מה בסך הכול צריך? עם זאת, בפועל לא כל אחד מאיתנו יוכל לעשות זאת ופעמים רבות כן כדאי יהיה להזמין את המומחים לצורך ביצוע המשימה. לכן זה לא משנה אם אתם מתקינים את הוילון בחדר העבודה, בחדר השינה או בכל חלל אחר, כי בכל מקרה עדיף שאיש מקצוע יעשה זאת. זה נכון שתשלמו לו קצת על עבודתו אך בסופו של דבר תוכלו להיות בטוחים שהתוצאה הסופית תהיה יפה ומוצלחת במיוחד. אתם תראו שעם וילון זברה איכותי כל חלל יראה טוב יותר, אז למה אתם מחכים?

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *