בדיקת קרינה בממד – איך בודקים?

בדיקת קרינה

כל אחד היה רוצה להאמין שהוא חי בעולם נקי ובטוח. כאשר אנחנו חוזרים הביתה לאחר יום ארוך בעבודה, אנחנו נוטים להתיישב על הספה, לנשום עמוק ולהירגע מהיום הארוך שעבר עלינו. התחושה הכללית שלנו ברגעים אלו, היא סוג של ביטחון הנעוץ בעובדה שאנחנו בבית ולכן בטוחים ומוגנים מכל פגע. אך למעשה, גם בבית, אנחנו עלולים למצוא את עצמינו בסכנה, כתוצאה מקרינה הנפלטת ממערכת החשמל, מהמערכת הסלולרית או מכל מקור אחר. רוב האנשים אינם מודעים לכך, אך רובינו חיים את חיינו כאשר אנחנו חשופים לרמות גבוהות של קרינה מסוגים שונים. הדבר נכון כאשר אנחנו הולכים ברחוב, יושבים במשרד שלנו ולעיתים גם בתוך הבית. רוב האנשים למשל, מחשיבים את הממד בתור המקום הבטוח ביותר בבית, ולכן הופכים אותו לחדר השינה של הילדים. אך למעשה מומלץ לבצע בדיקת קרינה בבית בכלל ובממד בפרט, כדי לוודא כי אכן מדובר על מקום בטוח לשהייה.

כל מה שחשוב לדעת לגבי בדיקת קרינה בממד

מחקרים רבים שנעשו בנושא מוכיחים כי ברוב הבתים בארץ, רמת הקרינה אינה עולה על 0.4 מיליגאוס. עם זאת, על מנת לאפשר לעצמינו שנת לילה טובה ושקטה יותר, כדאי לבצע בדיקת קרינה בכל הבית, כולל בממד. הבדיקה נעשית באמצעות הציוד המתקדם ביותר, כאשר בוחנים מוקדי קרינה גלויים (כגון מערכת החשמל, מתקני חשמל וכדומה) ומוקדי קרינה סמויים. בצורה כזו ניתן לאבחן את רמת הקרינה באזור ואת רמת הסיכון של הדיירים. במידה ורמת הקרינה תהיה גבוה יותר מהנורמה, ניתן להשתמש בפתרונות שונים אשר מבטיחים לפתור את הבעיה. כמובן חשוב לוודא כי מי שמבצע את הבדיקה הינו עובד מוסמך ומנוסה, אשר משתמש בציוד חדיש ומתקדם ביותר. הבדיקה צריכה לעמוד בתקנים של מכון התקנים הישראלי, וכדאי לבדוק זאת מראש עם החברה המבצעת. חשוב לעבוד עם חברה רצינית ומוכרת, בעלת שנים של ניסיון בתחום ומאות של לקוחות מרוצים.

לסיכום, כל אחד צריך לבצע בדיקת קרינה בממד שלו, על מנת להבטיח את השקט הנפשי שלו ושל משפחתו. חשוב לוודא כי הבית שלכם יישאר תמיד מקום בטוח שנעים וכיף לחזור אליו.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *