מחוכים ומחטבים לגוף – שווה להכיר!

corset-1813356_640

מי לא מכירה את התחושה הזו לפני אירוע חשוב, כל אחת רוצה "לדפוק הופעה" עם השמלה היפה ביותר, אך לא בטוחה בצורה שבה השמלה יושבת לה על הגוף. לא כל אחת תרגיש בנוח ללכת לאירוע חשוב עם שמלה צמודה מידי, היות וברגע שהיא תאכל משהו הבטן עלולה להתנפח וישר תקלקל את כל המראה החטוב שלה. כמו כן, נשים רבות אחרי לידה, לא הספיקו עדיין לחזור לגוף שהיה להן בטרם ההיריון, ולכן זקוקות למעט עזרה וסיוע על מנת להיראות מיליון דולר באירוע הבא שלהן. מחוכים ומחטבים לגוף מהווים את הפתרון המושלם לכל אישה, שרוצה להגיע לאירוע ולהרגיש את כל העיניים נעוצות בה. אין כמו ללבוש שמלה צמודה וליהנות מבטן שטוחה ומותן דקיקה. אך לצערנו לא כל אחת זכתה בפיגורה אלוהית, ולכן יש צורך להיעזר בעזרים חיצוניים.

>>> הקליקי לקולקציית מחוכים מהממים באתר Bunnytummy

מחוכים ומחטבים לגוף – מספר עובדות שלא ידעתם

קודם כל, כדאי לדעת כי קיימים לא מעט סוגים שונים של מחוכים ומחטבים, כך שכל אחת יכולה לבחור את מה שהכי נכון ומתאים עבור הגוף שלה. קיימים מחוכים סקסיים שמתאימים יותר ליצירת אווירה אינטימית, ואילו מחוכים אחרים נראים פשוטים יותר אך מאפשרים לגוף להיראות כמו שעון חול מושלם. חשוב רק לבחור את המידה הנכונה, על מנת ליהנות מכל היתרונות של המחוך. חשוב לבחור במחוך שיהיה במידה אחת קטן יותר מהמידה הרגילה שלך, על מנת להשיג הצרת היקפים. כמו כן, ניתן להיעזר במחטבים שונים כגון חגורת בטן, אשר גורמת לבטן להיאסף פנימה, וכתוצאה מכך מעניקה לה מראה שטוח מצד אחד, ומחזקת את שרירי הבטן מצד שני. כמו כן, ניתן לרכוש מחטב ישבן, אשר מעניק לישבן צורה מושלמת ותוך כדי מרים אותו.

לסיכום, מחוכים ומחטבים לגוף הם ללא ספק הדרך הפשוטה והיעילה ביותר להיראות כמו מיליון דולר בכל אירוע ובכל מסיבה. ניתן למצוא מחטבים ומחוכים שונים, המגיעים במחירים שונים ולכן יכולים להתאים לכל אחת בכל תקציב. חשוב לזכור כי מעבר למראה שהמחוך מעניק לגוף, הוא גם מחזק את שרירי הבטן ותורם לצמצום היקף המותניים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *