כדורי הרזיה בטוחים לשימוש – היכן לקנות?

belly-2354__340[1]

אנשים נוטלים הרבה מאוד תרופות במהלך חייהם, ככה שהם חושבים שהרבה מאוד דברים טובים עבורם, אך הדברים הלא מזיקים באמת, נחשבים בפני הרבה מאוד אנשים כלא טובים. במאמר זה, אנו נשבור את המיתוס, נתמקד ונסביר על כדורי הרזיה בטוחים לשימוש, היכן לקנות ומדוע הם כדאיים לכל מי שנמצא במהלך הדיאטה שלו.

כדורי הרזיה – לא מה שחשבתם באמת

כדורי ההרזיה הם כדורים שמורכבים מרכיבים טבעיים, המכיל הרבה מאוד פעמים קפאין מפולי קפה ירוקים. קפאין זה הוא קופאין שמזרז את מערכת העיקול, ומשפר את העיקול שלנו בצורה משמעותית, יעילה ולא מזיקה.

מדוע אנשים חושבים שכדורים אלה אינם טובים ואף מזיקים?

אנשים רבים בטוחים לגבי זה מהסיבה שהכדורים הללו הם כדורים, ורכיבם אינו ידוע רוב הפעמים. דוגמה לכך היא הקולה, שהריבים שלה שמורים בסוד למטרת ייחודיות. כל כדור מייצג טכנולוגיה, וחומרים שונים, ולכן אין כדור שהוא קבוע, אך בכל זאת צריך להיזהר מאיפה שאתם רוכשים את הכדורים הללו.

מהיכן לרכוש את הכדורים?

אנו ממליצים לרכוש את הכדורים מבתי מרקחת מאושרים על ידי משרד הבריאות. בנוסף, תוכלו למצוא את הכדורים הללו בחנויות של תוספי תזונה, כמו למשל חנויות המכילות חומצות אמינו, חלבונים, תוספי פחמימה ועוד. לרוב, חנויות אלה יהיו עם תעודות המוכיחות כי המוצרים הם מוצרים שהגיעו ארוזים, מוצרים תקינים, ולכן הביטחון לגבי המוצרים הללו הוא גבוה יותר. בכל מקרה, כאשר אתם מגיעים לכל אחת מהחנויות הללו, או לבתי המרקחת, בקשו מהם תעודה המסמלת את תקינותה של החנות, וכמובן של המוצרים.

האם כדאי ליטול את הכדורים הללו?

תחילה, התייעצו עם האנשים המקצועיים, מאחר ויכולה להיות לכם רגישות מסוימת לאחד מהמוצרים, או דבר כלשהו שלא כדאי לכם לצרוך. לרוב, את הכדורים הללו אתם תצרכו, אך קחו בחשבון כי אתם תצטרכו לצרוך כמות גדולה מאוד של מים במהלך היום, ולכן היו מוכנים עם שישיות מים בבית, שילוו אתכם במהלך היום. אין סיבה ליטול את הכדורים הללו בכמות גדולה, מאחר וכמות גדולה יכולה להזיק מאוד לגוף שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *