שולחן נפתח לגינה – מאיזה חומר עדיף לקנות?

שולחן נפתח לגינה

אם אתם מעוניינים להקנות לעצמכם ולבני משפחתכם איכות חיים –  חשוב שתציידו את הגינה שלכם בריהוט גן.

כיום ישנם מגוון ריהוט גן העשויים מחומרים שונים ומעוצבים בעיצובים שונים, כאשר שולחן גינה הוא אלמנט חשוב בריהוט הגן.

כאשר אתם בוחרים שולחן חשוב שתשימו לב כי השולחן יציב, איכותי, מתאים לכל בני המשפחה, והוא כזה שאתם יכולים להעביר ממקום למקום, ולכן שולחן מתקפל הופך לבחירה של רבים מהאנשים שזקוקים לריהוט לגינה, שיכול לשמש אותם אפילו כאשר הם יוצאים לפיקניקים.

לעוד פרטים על שולחן נפתח לגינה, לחצו כאן…

אבל באיזה שולחן נפתח כדאי לבחור? הכנו לכם כמה אופציות בהמשך.

שולחנות ראטן – שולחנות ראטן עשויים מחומר גלם הנקרא PVC  כאשר החומר מיוצר משלל רצועות ארוכות הנשזרות סביב מסגרת אלומיניום הבונה את השולחן. לשולחן ראטן ישנם מגוון יתרונות כמו למשל:  עמידות למזג האוויר, קלות החותר ויכולת למגוון עיצובים. ראטן הוא בעצם חומר גלם סינטטי המעובד במפעל ומעוצב בידי מעצבים.

חשוב לדעת כי שולחנות ראטן הם כאלה העמידים למים ושמש חזקה וניתן לנקות אותם בקלות, ולכן שולחן ראטן מתקפל הוא כזה המועדף על ידי רבים מהאנשים.

שולחן פלסטיק  – שולחנות מתקפלים מפלסטיק הם כאלה שקל לשאת אותם לקפל אותם וליהנות מהם בכל מקום. כיום ישנם מגוון שולחנות עשויים פלסטיק במגוון גדלים ועיצובים, כאשר השולחנות מתאימים לשניים, ארבע, שישה ואפילו לשמונה אנשים.

עם זאת חשוב לדעת כי שולחנות פלסטיק אינם עמידים במיוחד בשמש, וזאת משום שחומר הפלסטיק עלול להתקלף ולהישבר תחת קרני השמש המעיקות.

שולחן עץ – שולחן עץ מתקפל הוא דרך נוספת ליהנות משולחן קליל ודקורטיבי. שולחנות כאלה עשויים בדרך כלל מעץ אורן, או שלל סוגי עץ העמידים במים וחום אם יש לכם בגינה גריל גז, אך עם זאת חשוב לדעת כי עץ מול מים זה קרב אבוד ואין זה משנה כמה הוא עמיד וזאת משום שהוא עלול להתנפח ולהירקב.

לכן אם אתם בוחרים בשולחנות עץ  מתקפלים כאלמנט דקורטיבי נפלא – שולחן עץ מתקפל אותו תאכסנו במחסן בימי החורף עלול להיות הפתרון המושלם עבורכם!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *