שעון יוקרה – המתנה המושלמת לגבר

לפי הדעה הרווחת, קל לקנות מתנה לאישה אבל קשה לקנות לגבר. כי בעוד שהאישה תקבל בשמחה תכשיטים, צעיפים ואביזרים שונים אחרים, כאשר מדובר במתנה לגבר יש צורך לחפש בנרות ארנק עור יקר או אולי עט חדש. אבל יש מתנה אחת שכל גבר ישמח לקבל – שעון יוקרה. כי אין כמו להתהדר בשעון שהוא גם מעוצב וגם שימושי בהחלט, מכיוון שבזכותו תמיד אפשר לדעת מה השעה ולתכנן את היום בהתאם.

בוחרים את השעון המושלם

היום ניתן למצוא מגוון רחב של שעוני יוקרה שכל גבר ישמח לקבל. אז אם יום ההולדת של האב או בן הזוג מתקרב, זה הזמן להפתיע אותו בשעון יקר. אלה כמה טיפים לבחירת השעון הנכון:

  • איזה מותג אתם רוצים – השעונים באים במגוון רחב של מותגים כדוגמת Cartier, Piaget, BREITLING ואחרים. אם ידוע לכם שם המותג שאותו אוהב האדם שעבורו אתם קונים את השעון, כדאי לבחור אותו.
  • העיצוב הנכון – עיצוב שעוני יוקרה משתנה בין מותג אחד למשנהו. חשוב להתאים את סגנון העיצוב לטעם האישי של האדם אשר עומד לקבל את השעון. האם הוא מעדיף שעון בעל מסגרת כסופה או זהובה? או שאולי כדאי לרכוש שעון צבעוני באדום או בצהוב?
  • מאפייני השעון – אילו מאפיינים אתם מעוניינים שיכללו בשעון? האם מדובר בשעון הכולל ספרות רומיות כמו של פעם? או אולי שעון שיציג גם את התאריך?

מדוע כדאי לקנות שעוני מותגים?

בעידן של הטלפונים החכמים המציגים לנו את השעה הנכונה, ניתן היה לחשוב שפג קסמם של שעוני המותגים, אך למעשה לא כך הדבר. דווקא בעידן שהפך לכל כך דיגיטלי מחפשים אנשים רבים את המראה הקלסי והמיושן מעט שמעניק השעון היוקרתי. מעבר לכך, שעוני מותגים מובילים נחשבים לשעונים איכותיים אשר יכולים לשרת את בעליהם למשך שנים ארוכות וטובות.

סיבה נוספת להעדפת שעונים אלה על פני שעונים אחרים, היא שהשעונים משנים את המראה החיצוני של האדם. שעון מעטור ויוקרתי מתאים לאנשי עסקים לבושי החליפות כמו גם לאנשים מן השורה שפשוט אוהבים להיראות טוב. משום כך, שעון יוקרה הוא מתנה טובה לכל מי שאתם אוהבים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *