אמבט עיסוי לרגליים

אמבט עיסוי לרגליים

תתארו לעצמכם שאתם חוזרים מיום עבודה קשה ועמוס, יום בו כפות הרגליים שלכם היו סגורות בתוך הנעל במקרה שלך או בתוך נעלי עקביים במקרה שלך, תחושת אי הנוחות והכאב מציקה לכם כבר מספר שעות וכל מה שאתם רוצים זה לשבת בבית מול הטלוויזיה, ולקבל עיסוי טוב לכף הרגל.

אתם יכולים כמובן לבקש מבן או הבת הזוג שלכם שיעסו אותן, אבל ייתכן שהם לא בבית בכלל, וסביר להניח שגם כפות הרגליים שלהם כואבות, אתם יכולים להניח את כפות הרגליים על הספה או על השולחן בנון שאנליטיות, אך זה לא בהכרח יספיק בשביל להרגיע אותן, ואתם יכולים לעסות אותן בעצמכם, אבל זה הורס את כל התענוג שבדבר.

אז מה הפתרון? אמבט עיסוי לרגליים. אנחנו יכולים למצוא כיום בשורה ארוכה של חנויות גדג'טים מסוגים שונים וכן בבתי מרקחת ובחנויות למכירת ציוד רפואי, אמבט עיסוי מיוחד שמתאים לכפות הרגליים. אם בעבר היינו משתמשים בדלי או בפלייה, הרי שכיום אנחנו יכולים להיעזר באמבט מיוחד, קטן, אותו אנחנו יכולים להניח על הרצפה בסלון או בכל מקום אחר, להיכנס את כפות הרגליים לתוכו, להפעיל אותו וליהנות מעיסוי רטט נעים. כזה שיגרום לנו מצד אחד, להרגיש כל שריר ברגל, ומצד שני להרגיש תחושת רוגע מושלמת. רק חסר שנשמיע מוזיקת טבע ברקע, ואנחנו נרגיש בגן עדן.

היתרון באמבט עיסוי לרגליים הוא, שאנחנו לא צריכים לשבת במקום ספציפי בשביל לעבוד איתו, אנחנו יכולים למלא אותו ולשבת מול הטלוויזיה, מול המחשב או אפילו ליד שולחן האוכל. זה גם חוסך לנו זמן וגם הופך את החוויה להרבה יותר נעימה.

יתרון אחר של אמבט עיסוי לרגליים, הוא מתאים לכולם. אנחנו לא צריכים ספורטאים בשביל להשתמש בו, ואנחנו גם לא צריכים לעשות פעילות גופנית מאומצת בשביל להידרש לשימוש בו. אנחנו יכולים ליהנות ממנו גם אם ישבנו כל היום על הכיסא במשרד והרגליים שלנו כואבות. זה פתרון אידיאלי לתחושת כאב או תחושות אחרות, לא נעימות בכף הרגל. כך אנחנו מתמודדים איתן בצורה שלווה ורגועה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *