השכרת ציוד לאירועים – צ'קליסט שלא שוכחים

השכרת ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים היא הכרח לכל מי שמתכנן אירוע, תוך שישנה רשימה של ציוד וחפצים שכל אחד חייב שיהיה באירוע שלו. אז מהו הציוד ההכרחי לאירועים? כל התשובות בהמשך.

כאשר אתם מתכננים אירוע בעיקר שמדובר באירוע שמתקיים בחוץ, חשוב שתשימו לב לרשימה הבאה של ציוד שכדאי לקחת בחשבון:

מערפל מים – מערפל מים הוא מעין מאוורר שמפזר מים באירועים פתוחים, והוא מכשיר שנועד לצנן את השטח שבו מתקיים האירוע. המערפל מתאים למגוון אירועים החל ממסיבות טבע, עד כנסים, ואירועים שמתקיימים בימים חמים. כאשר ראש המאוורר מתיז טיפות אל חלל האירוע ובכך מצנן את האוויר.

 

מצנן אוויר לאירועים – מצנן אוויר הוא סוג של מזגן נייד שמופעל באמצעות חשמל ביתי. במכשיר זה מים המקררים את צלעותיו ובכך מוציאים אוויר לאזור האירוע, בין אם מדובר באירוע המתקיים באוויר הפתוח או הסגור.

 

השכרת כסאות ושולחנות – שולחנות וכסאות חייבים בכל אירוע, תוך שניתן לבחור מגוון מערכות ישיבה לאירוע שלכם בין אם מדובר בכיסאות ושולחנות פלסטיק, מערכות ישיבה מעץ, או פופים. את מערכות הישיבה יש להתאים בהתאם לסגנון האירוע וסוג האורחים שבו.

גנרטור – אם אתם מארגנים מסיבה באוויר הפתוח או בטבע, חשוב לשכור גנרטור שיאפשר לכם העברת חשמל לכל מכשיר חשמלי שתרצו להפעיל. הגנרטור מתאים להפעלת תאורה, הגברה, מקררים, מיקרופונים ועוד.

הצללה – כאשר אתם מארגנים אירוע בקיץ  – חשוב שתארגנו אירוע מוצל. הצללה יכולה להיות ברזנט שנמתח מעל לאירוע, ציליה, רשת צל, ואפילו אוהל שבו מיזוג. בחרו את אמצעי ההצללה המתאים במיוחד לאירוע שלכם.

אטרקציות – חשוב לשים לב להוספה של אטרקציות לאירוע. תאי צילום מדליקים, משחקים לרחבת הריקודים, דוכני מזון ודוכני מתוקים, מתנפחים ועוד, כולם יכולים לשרת את האורחים שלכם נאמנה, ולהפיח חיים באירוע.

אז אם אתם מקיימים אירוע בקרוב, זה הזמן להתחיל ולברר איזה ציוד יתאים לאירוע שלכם , וכיצד תוכלו לשכור או לרכוש את הציוד במחיר הנוח ביותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *