מרצים לנשים – כל מה שאת אוהבת

הרצאות לנשים

במהלך השנים, אנחנו יכולים למצוא לצד אירועים משותפים שמלהיבים נשים וגברים גם יחד, גם מגוון אירועים כולל הרצאות אשר מיועדות באופן ספציפי למגדר מסוים. נכון שהרבה פעמים קיים טשטוש, ויש שיטענו גם שבמקרים רבים ההפרדה כבר איננה אמיתית ואיננה הכרחית, כי יש נשים שמתעניינות בדברים של גברים ולהיפך, עדיין סביר להניח שיש הרצאות שמיועדות יותר לנשים וכאלה שמיועדות יותר לגברים.

הרצאות שמיועדות לנשים, אנחנו יכולים למצוא במגוון רחב של אירועים מיוחדים, בין אם מדובר ביום האישה הבינלאומי, בין אם מדובר ביום האם (או המשפחה כפי שהוא מכונה היום), בין אם מדובר בימי כיף שמקומות עבודה או מקומות אחרים מארגנים עבור נשים, וכן אנחנו יכולים למצוא הרצאות לנשים באופן נקודתי, ספציפי, למשל, בימי הולדת, מסיבת רווקות ועוד. כמו כן, אפשר למצוא הרצאות ייעודיות לנשים, למשל, כאלה שקופת חולים או מרכזים בריאותיים מארגנים עבור נשים.

מה זה אומר הרצאות לנשים? לפני שנציג כמה דוגמאות, חשוב לומר, לא מדובר בהכרח בהרצאות שנשים מעבירות. לא מעט מהרצאות אלו מועברות על ידי מרצים דווקא, מעצם העובדה שמדובר בתחום העיסוק שלהם ולכן אין סיבה שלא יעבירו הרצאות לנשים.

הרצאות לנשים יכולות להתחלק על פי נושאים שונים כאמור. אנחנו יכולים למצוא הרצאות שקשורות לנושאים "נשיים", בין אם זה גוף האישה, הריון ולידה, איפור, ביגוד ועוד. מדובר בהרצאות שיהיה הרבה יותר קל לאגד סביבן רק נשים, בלי גברים.

ישנן הרצאות כלליות בנושאים שמדברים לנשים, אך הם לא בהכרח נושאים נשיים, למשל רוחניות, עיצוב פנים, בישול ועוד. אפשר למצוא בהרצאות כאלה גם גברים, אך מדובר על נושאים שמטרתם להעשיר את הידע ולכן נמצא אותן בלא מעט ימי כיף ואירועים שמיועדים ספציפית לנשים.

לצד הרצאות אלו, אנחנו יכולים למצוא עוד סט של הרצאות, למשל, כאלה שמיועדות להעשיר את הידע של הנשים בתחומים שנחשבו בעבר גבריים, למשל ניהול חשבון בנק, ניהול עסק, פנסיה ותוכניות חסכון, תחזוקה של הבית, זכויות עובדים ועוד. הרצאות אלו יועברו הן במקומות עבודה והן במקומות אחרים.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *