האם ספירולינה באמת בריאה לנו?

ספירולינה

אם אתם אנשים שמודעים לבריאות שלכם, או שאתם רוצים להתחיל לחיות אורח חיים בריא ונכון –  חשוב שתדעו קצת יותר על אצת ספירולינה. אצה זאת הינה אצה שיש בה ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד והיא נחשבת למזון על.

אצות הספירולינה הנמכרות כיום בכל חנות טבע וגם באתרים שמוכרים מוצרי בריאות, היא כזאת שרבים צורכים אותה בשל כמויות הוויטמינים הענפות שנמצאות באצה.

לספירולינה ישנם ערכים תזונתיים עשירים במיוחד שכוללים ברזל, חלבונים, ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון, ועוד, שכל אלא חשובים מאד לבריאות.

חשוב לדעת כי לאצת ספירולינה ישנם ערכים גבוהים תזונתיים שנחשבים מעל הממוצע, כאשר ישנה עדיפה לרכוש ספירולינה טרייה ששומרת את עריכה יותר מאצת ספירולינה מיובשת.

ההיסטוריה של אצת ספירולינה

על מנת לדעת קצת יותר על אצת ספירולינה, חשוב להבין כי אצה זאת נמצאת מיליארדים של שנים על כדור הארץ – מה שהופך אותה לעתיקה ומיוחדת. האצה בעלת צורה מקורזלת והיא אצה מקרוסקופית שבריכוז שלה ניתן להפיק מאכל בריא ומזין במיוחד.

מהן הויטמינים אשר ישנם באצה?

אצת הספירולינה ששימשה עמים רבים כאצה שמספקת כוח ואנרגיה,  מכילה רמות חלבון גבוהות, חומות אמינו ושלל ויטמינים ומינרליים ביניהם ויטמינים מסוג A, C, E, B1, B2, B3, B5, B6, B8, B9 .

אם אתם רוצים להבין כיצד מלבד הוויטמינים אצת ספירולינה נחשבת בריאה במיוחד,חישוב שתדעו כי אצת ספירולינה עשירה בביטא קרוטן, ברזל, סידן נתרן, מגנזיום, מנגן, זרחן, סלניום, נחושת, אבץ, כרום ועוד, כאשר הכמויות של המרכיבים שהיא מכילה גדולים פי כמה וכמה מהכמויות שיש במזונות רגילים שנחשבים עשירים במרכיבים אלה.

באמצעות אכילת האצה ניתן ליהנות ממניעת חמצון, הגנה מרדיקלים חופשיים, אפשר לשפר עמה את תפקודי הכבד, לאזן את החומציות בדם, ולייצר באמצעותה יותר כדוריות אדומות.

על מנת לצרוך ספירולינה בצורה היעילה ביותר, חשוב לרכוש ספירולינה טרייה ואיכותית שתוכל לסייע לכם לשמור על הבריאות להגן על הגוף, ליהנות מכמויות של ויטמינים ומרכיבים חיובים, ולהאריך חיים!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *