מהו עיסוי שוודי הוליסטי?

עיסוי שוודי הוליסטי

לצד עיסוי תאילנדי, אנחנו יכולים למצוא עוד סוג אחד של עיסוי שנחשב מאוד פופולארי ואהוב בקרב הקהל הישראלי ובכלל, זה עיסוי שוודי הוליסטי. מדובר על עיסוי שמקורו, כפי שאפשר להבין הוא בשוודיה, ולהבדיל מזה התאילנדי שמקורותיו מגיעים עד הרפואה הסינית, הרי שעיסוי שוודי הוא הרבה יותר מודרני, הרבה יותר מחושב ומתוכנן, אפשר לומר במובנים מסוימים, שהוא די תואם את הרעיון האירופאי, הרציונאלי, הקר.

עיסוי שוודי הוליסטי, כפי שאנחנו יכולים להבין מהשם, מתייחס אל כל הגוף כיחידה אחת כשהמטרה היא לפתור באמצעות מגע נעים ורך, בעיות של כאב אזורים שונים של הגוף. העיסוי השוודי להבדיל מעיסויים אחרים, מגיע עמוק יותר, נוגע יותר ברקמות, בחיבורים השונים, והוא מסתכל לא רק על הגוף אלא גם על הנפש, מתוך הנחה נכונה שהרבה פעמים הגוף שלנו מבטא מה שהנפש מרגישה, ואם הגוף שלנו תפוס, כנראה שזו תוצאה של מתח נפשי.

טיפול באמצעות עיסוי שוודי יכול לעזור במקרים רבים, בין היתר, הוא עוזר בטיפול בכאבי שרירים, נוקשות וחסימות, הוא משחרר כאבי ראש ומיגרנות, הוא מאפשר להניע מערכות פנימיות, תומך בטיפול בלחץ דם גבוה, הוא משחרר את מערכת העיכול, עוזר בהחלמה של רקמות, משפר ניקוז יעיל של רעלים, מאפשר נשימות עמוקות, עוזר במקרה של מתחים ונדודי שינה ואף במקרים של דיכאון.

בדרך כלל, עיסוי שוודי הוליסטי יכול להתאים לכל אחד, כולל לאנשים שעוסקים בפעילות גופנית וספורטיבית בעצימויות שונות. למשל, אנחנו יכולים לראות ספורטאים, אתלטים וגורמים נוספים עושים בו שימוש נרחב על מנת לטפל בבעיות שונות, פיזיולוגיות אשר מקשות על התפקוד שלהם. עיסוי יכול לשפר באופן ניכר את היכולת שלהם לבצע תנועות, למתוח איברים מסוימים ועוד. בעזרת עיסוי שוודי הם יכולים להשתמש בצורה הרבה יותר טובה ויעילה בשרירים, גידים, ורצועות וכן זה מאפשר להם להשיג ריכוז ושקט נפשי, בין אם מדובר בתקופת אימונים או תחרויות.

כפי שאנחנו יכולים לראות, יש שימושים רבים לכל מה שקשור לעיסוי שוודי הוליסטי, רק צריך לדעת למי לפנות ומתי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *