ארונות הזזה עם טלוויזיה – למי זה מתאים? מה העלות וכיצד מתקינים?

cabinet-735159_640

ארונות הזזה הם ארונות שנבנים בצורה הנדסית מושלמת, כאשר תכנון ארונות מסוג זה דורש הנדסה מתקדמת, הקניית טכנולוגיה מקסימאלית לארון, שינויים והתאמות נכונות, תוך שימוש בפתרונות אשר יהפכו את ארון ההזזה לפתרון אידיאלי עבור המשתמשים בו.

אחד הפתרונות המועדפים על לקוחות שמחפשים ארונות הזזה מודרניים, הם ארונות הזזה עם טלוויזיה. ארונות מסוג זה נחשבים כשיא התחכום בכל הנוגע לריהוט לבית ולעסק, כאשר הארונות יוצרים התאמה לסגנון החיים, הרצון בנוחות וקבלת המקסימום ממערכת ריהוט.

אז למי מתאימים ארונות הזזה עם טלוויזיה? כמה הם עולים וכיצד מתקינים אותם? כל התשובות בהמשך.

ארונות הזזה עם טלוויזיה הם כאלה שהפכו פופולאריים בקרב רבים. כיום גם אנשים פרטיים, בעלי משרדים ואף עסקים המשתמשים בארונות הזזה עם טלוויזיה.

ארונות מסוג זה מתאימים לסלון, לחדר השינה, חדרי ילדים ונוער, לחדרי קטנים שבהם יש לחסוך מקום או חדרים גדולים שהאלגנטיות מתבקשת בהם, תוך שארונות אלה ממלאים שני צרכים עיקריים והם: אחסון טוב יותר של בגדים וחפצים, וקבלת רהיט מעוצה לטלוויזיה ולכל אביזרי התקשורת הנוספים אליה.

כיצד נבנים הארונות?

ארונות טלוויזיה נבנים על ידי חברות המתמחות בבנייה ארונות הזזה מסוג זה, הנבנים בהתאמה אישית. ארונות אלה נבנים לאחר קבלת המידע אודות חלל החדר מהלקוח, הגעה אל בית הלקוח או בית העסק, מדידת החלל, לאחר מכן בחירת צבע ועיצוב הארון, ולבסוף התאמה מושלמת של הארון למבנה, עם שילוב מוצלח של טלוויזיה בתוך הארוך שעליו לשאת לפחות עד 100 קילו של חפצים ומשקל.

מה העלות של ארונות כאלה?

מכיוון שבניית ארונות מסוג זה כרוכה בהשקעה רבה בחומרים, והתאמה אישית בתהליך הבנייה – מחירים של ארונות הזזנה עם טלוויזיה יכולים לנוע בין 4,000 שקלים עד מחירים גבוהים יותר של אפילו 20,000 שקלים!

בשל כך חשוב לבחור ארון איכותי, אך גם כזה שמתאים לתקציב שלכם, וזאת כדי שתוכלו ליהנות מארון הזזה מעולה וטוב שיחזיק מעמד לאורך שנים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *