חימום ריצפתי-  מתאים לעשירים בלבד או שכולם יכולים ליהנות ממנו?

smart-home-2769210__340[1]

בוודאי כבר יצא לכם לשמוע לא מעט על אחד מפתרונות החימום היוקרתיים ביותר שקיימים כיום בשוק: החימום התת ריצפתי, אותו אחד שמיליוני בני אדם מסביב לעולם מתפנקים ממנו בעונת החורף. אם ערכתם בדיקות בנושא כששקלתם מהו פתרון החימום הטוב ביותר עבורכם, בוודאי נדמהתם ואולי אף התאכזבתם לגלות את מחירו של החימום הריצפתי. אז למען הסדר הטוב הנה הסבר קצר שיעזור לכם להבין קודם כל, מה זה חימום רצפתי, האם אתם באמת צריכים אותו, ויותר מכל האם הוא שווה את ההשקעה הלא מעטה בכלל.

קודם כל, חשוב להבין בכלל מה זה חימום ריצפתי. החימום הריצפתי, הינו גוף חימום שממוקם למעשה מתחת לריצוף הבית. בעזרת פתחים ייעודיים וצינורות שמתממשקים לגז, המערכת מפזרת אוויר נעים, אחיד, ובעיקר כזה שמשתלב עם הבית בצורה מושלמת. לצורך ההשוואה ניקח מזגן בתקופת החימום. שהיה ארוכה בבית כשהמזגן עובד על חימום עלולה לגרום לכם לחוש בתחושת מחנק. הסיבה לכך היא כי החימום מייבש את האוויר ולכן יותר קשה לשהות בבית לאורך זמן עם מזגן.

בחימום ריצפתי, לא רק שלא תחושו באותה הבעיה אלא, אפילו לא תדעו שהוא עובד. החימום התת ריצפתי הינו שקט, וגם כאשר הוא מתחיל לעבוד אין אפילו טיפת רעש.חימום תת רצפתי

בנוסף ליתרונות אלו, גם צריכת החשמל שלו היא נמוכה, ובטווח הארוך ללא ספק הוא יחסוך לכם בעלויות החשמל. יחד עם זאת, החסכון עליו אנחנו מדברים הוא לתקופה ארוכה ולכן אם אתם לא מתגוררים באזור ממש קר, יקח זמן עד שתראו את ההשקעה חוזרת.

אז נכון, החימום הריצפתי אמנם מזוהה יותר עם ״אנשים עשירים״ שכביכול יכולים להרשות לעצמם את התענוג הזה, אך אם החימום עובד אצלכם שעות נוספות, אתם אוהבים ליהנות מכל אותם מוצרים שמשפרים בצורה משמעותית את איכות החיים, יכול מאוד להיות שתעדיפו לחסוך בדברים אחרים ולא בחימום הבית שלכם. דבר אחד בטוח, אם תחליטו שאתם הולכים לכיוון הזה, לא תמצאו את עצמכם מבלים רגע אחד בחרטה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *