5 פריטים איתם תעצבי את המזנון שלך

המזנון הוא המקום שנראה הכי הרבה בעת כניסת אורחים או בני הבית עליו. המזנון שלנו הוא הגלריה הראשית שנרצה להראות לאורחים שלנו. אילו הם הפריטים איתם תוכלו לעצב את המזנון שלכם בצורה נכונה ועיצובית?

5 פריטים איתם תעצבי את המזנון שלך

  1. פסלונים למזנון פסלונים תמיד היו מהפריטים היותר נפוצים בעולם העיצוב, בעיקר כאשר הם באו יחד עם עיצוב הסלון. מזנון הבית הוא כנראה המקום המתאים ביותר לשים את הפסלונים המגניבים ביותר. זו ההזדמנות שלכם לרכוש כמה פסלים מיוחדים לבית , בעיקר כשהמחירים בירידה.
  1. מזנון מעוצב עם אגרטלים אגרטל, לא משנה השנה והזמן, הוא תמיד יהיה חלק בלתי נפרד מהנוף של הסלון שלנו. המקום המתאים ביותר להניח את האגרטל שאנחנו כל כך אוהבים, הוא כמובן על המזנון שלנו. קנו אגרטלים מעוצבים לשם כך.
  1. שעונים אין אפשר לחשוב על מזנון מעוצב וחדשני ללא שעונים מעוצבים בצורה הנכונה והמתאימה ביותר?! נראה שאיך שלא נהפוך את זה, המזנון, אצל כל אדם, יהיה זה שיאכלס בתוכו את השעונים המעוצבים ביותר.
  1. קערות ומגשים אל תגידו לנו שאתם מכירים מזנון ללא קערות ומגשים. אנחנו בטוחים שאתם לא באמת חושבים לעצב את מזנון הבית שלכם ללא קערות מעוצבות וכמובן מגשי זהב ייחודיים, כאלה שיותירו רושם רב על האורחים שלכם.
  1. פמוטים וחנוכיות בית ללא פמוטים וחנוכיות ייראה שונה מאוד מהנוף שכולנו מכירים. אם אתם רוצים לפאר את אזור הסלון שלכם כך שהוא יהיה מקום הרבה יותר נוח, אנחנו ממליצים לכם להתאים לו את הפמוטים האיכותיים ביותר שיש כמו גם את החנוכיות האיכותיות ביותר. זו משימה קלה יחסית ששווה להשקיע בה ולעצב את הפריטים הללו במקומות הנכונים.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *