סוכרת ואובדן כושר עבודה – מה הקשר ביניהם?

סוכרת ואובדן כושר עבודה

ניתן לקשור קשר הדוק בין סוכרת לאובדן כושר עבודה. המצב המדובר יכול לקרות בשל הסתבכות של מחלת הסוכרת, אשר במקרים רבים מובילה לפגיעה משמעותית ביכולת האדם לתפקד כשורה. יש להביא בחשבון רמות חומרה שונות של סוכרת מסוג 1 וסוג 2, שכן בהתאם למצבו של כל אדם צריך לקבוע את כשירותו.

סובלים מסוכרת במצב חמור וכזה שמשפיע על היכולת שלכם לתפקד בעבודה? דעו לכם שישנו סיכוי לא רע בכלל שמגיע לכם לקבל כסף בשל אובדן כושר עבודה. אתם רק צריכים ליצור קשר עם הגורמים הנכונים, כך שיוכלו לעזור לכם ולהבטיח שאתם נוקטים בצעדים הנכונים מבחינתכם.

האם אתם דואגים לטפל במצב?

להיות בסיטואציה שבה הנכם סובלים מסוכרת במצב חמור יכולה להיות לא פשוטה בכלל. מצדכם תצטרכו לדאוג לטיפול בעצמכם מבחינה רפואית, והן התייחסות להיבט התעסוקתי, שכן עליכם להתפרנס בדרך כזו או אחרת.

נקלעתם למצב לא נעים לפיו קשה לכם לתפקד בחיי היומיום בשל המחלה ממנה אתם סובלים? אל תתנו לדבר לעצור את החיים שלכם. פנו אל עורך דין שיוכל לעזור לכם לקבל את מה שמגיע לכם מהמדינה. תופתעו לגלות אבל ישראל הנה מדינת רווחה, ובמקרים רבים כאשר אנשים לא מסוגלים לפרנס עצמם באופן עצמאי, הם מקבלים כספי סיוע מהמדינה.

תמיד תחשבו אופטימי

במקום להיכנס למעגל של חשיבה שלילית, תנסו לחשוב כיצד אתם יכולים לשנות את סגנון החשיבה שלכם ולחשוב על הדברים החיוביים שנמצאים בחיים שלכם. תזכרו שלא משנה כמה קשה המחלה שלכם ועם כמה מטרדים אתם נאלצים להתמודד בחיים שלכם, זכיתם במתנת החיים.

החשיבה האופטימית עשויה לאפשר לכם לצאת מהמצב בו אתם נמצאים בצורה טובה יותר. היא זו שתכווין אתכם, תרפא את גופכם ותסייע לכם לבצע את המטלות שאתם צריכים לבצע מידי יום ביומו. אם אתם מרגישים שאתם לא מסוגלים להתמודד עם המצב בו אתם נמצאים בכוחות עצמכם, ואתם צריכים חיזוק נפשי, יהיה כדאי לכם לשקול פנייה אל פסיכולוג שיעזור לכם להביט על מעמקי נפשכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *