אל תוותרי על חיי המין שלך

הצרת הנרתיק

נשים רבות לאחר לידה מוצאות עצמן נהנות הרבה פחות מסקס עם הבן זוג. אחת הסיבות הנפוצות היא הרחבה של הנרתיק. הנרתיק לאחר לידה מתרחב ונעשה פחות אלסטי וגמיש וההנאה מקשה על האישה בזמן החדירה של הבן זוג.

כמו כן, גם הגבר נהנה הרבה פחות כיוון שהחיכוך נעשה פחות מורגש בעקבות ההרחבה של הנרתיק. ישנן נשים שיכנעו לבעיה ועם הזמן ימנעו מסקס וגם יוותרו על הצורך בפתרון לבעיה שנוצרה, נשים רבות תעדפנה להתעלם מהבעיה או לחשוב שאין פתרון ואולי להרגיש חוסר נוחות לשוחח עם רופא נשים בנושא.

הצרת הנרתיק

חשיבותם של חיי המין
חשוב לזכור שחיי מין הם אחד ההנאות שלנו בחיים ואין סיבה לוותר עליהם. נשים רבות ששוקעות באמהות יכולות להזניח את הצורך הזה ולחשוב שאין הן מעוניינות בזה בכלל וכך גם לשכנע את עצמן או מפאת עיפות או בעיות אחרות בנרתיק. מחסור במין בתוך זוגיות יכולה לגרוע בזוגיות עד לכדי פירוק של המערכת הזוגית. לחיי מין טובים יש יתרונות רבים בחיינו, הם מקרבים מאוד בין בני הזוג מורידים לחיצים של היום יום, מפרים ומעלים את הרומנטיקה של הזוג ומעניקים הרבה ביטחון לכל אחד מבני הזוג. חיי המשפחה הרבה יותר שמחים כשיש חיי מין טובים כשיש חיי מין טובים וסיכוי ההשרדות של הזוגיות גבוהה. גם בריאותית יש לזה השפעה ומחקרים רבים יעידו על כך, שפורקן מיני עם בן הזוג ומיניות טובה ורבה יכולה למגר ולמנוע מחלות רבות.

טיפולים קוסמטיים של הנרתיק
לכן חשוב לדעת שהיום בכל בעיה שקיימת באזור הנרתיק  אם זה לשם הצרת הנרתיק מה שיכול  להגרם בשל בעיות של נרתיק צר, או לצורך הרחבת הנרתיק יש לכל  אלה פתרון, על ידי  ניתוח פשוט ולא כואב. כמו כן, יש היום גם טיפול שלא מצריך אפילו הרדמה כי הוא מתבצע על ידי לייזר והוא מספק מענה מושלם. הניתוח לשם הצרת נרתיק או הרחבת נרתיק אורך כחצי שעה בהמלצה של רופא הנשים. המטופלת משתחררת כבר באותו היום מהבית חולים ומתבקשת לנוח ימים ספורים בבית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *