מלון לפי שעה

מלון לפי שעה

מלון לפי שעה יכול להתאים למגוון רחב של מצבים שונים בחיים. רוב האנשים חושבים אוטומטית על זוג שמעוניין לבלות זמן איכות ביחד, מבלי לחשוף את היחסים שלהם לשאר העולם. אך למעשה, מלונות אלו יכולים לשמש מגוון רחב ומגוון יותר של מטרות. אחת המטרות כמובן, היא לארח זוגות שאין להם יותר מידי זמן פנוי. מדובר לא פעם על אותם הורים צעירים, שלא מצליחים למצוא לעצמם כמה דקות של שקט. במצב כזה, חייבים לפנות אחת לתקופה כמה שעות פנויות, להזמין את הבייביסיטר או את אחת הסבתות, ולברוח לכמה שעות של שקט, זוגיות ואהבה. ברוב הפעמים, ההורים הטריים לא מסוגלים לעזוב את הילדים ללילה שלם, ולכן חבל לשלם לבית המלון עבור לילה כאשר בעצם מדובר על שעות בודדות בלבד. מזל שהיום כבר ניתן להזמין באתר RPH מלון איכותי ויוקרתי לפי שעה.

מלון לפי שעה – מה המטרה שלו בעצם?

כאמור, המטרה הראשונית היא כמובן מפגש זוגי בין שני פרטנרים שאין להם את הזמן או היכולת להשקיע אחד בשני יותר מכמה שעות בודדות. חשוב לציין, כי ניתן כמובן להישאר בחדר גם ללילה שלם, אך המטרה הראשונית של המלון היא השכרה לפי שעות. מעבר לכך, המלון יכול לשמש אנשי עסקים, המבלים את כל היום שלהם בנסיעות בין הפגישות השונות. פעמים רבות קיים חלון בין פגישה אחת לאחרת, דבר המאפשר להם לנוח מעט ולהתרענן. זה בדיוק הזמן להזמין חדר בבית מלון, להתקלח, לנמנם ולהגיע לפגישה הבאה חינניים ואנרגטיים יותר. ניתן להתפנק משנ"צ איכותי על המיטה הענקית, להתכבד מסלסלת הפירות, לשתות קפה מפינת הקפה ואולי אפילו לראות סרט באיכות גבוהה במיטה. לכל אחד מגיע פינוק קטן מפעם לפעם. שימוש אפשרי נוסף הוא כמובן הפקה של מסיבת רווקים או מסיבת רווקות, חשוב רק לבחור בחדר גדול ומרווח יותר, שיכיל ג'קוזי מפנק, טלוויזיה ענקית וכדומה.

לסיכום, ניתן כיום להזמין מקום לפינוק לפי שעה יכול לשמש לא מעט אנשים שונים, לצורך שימושים שונים ומגוונים. במקום לשלם על לילה שלם במלון, ניתן לשלם מראש על שעות ספורות וליהנות מהזמן שלכם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *