עיסוי בגדרה – כיצד בוחרים את המטפלים הנכונים

עיסוי בגדרה

הרבה פעמים כשאנחנו חושבים על תחומי מקצוע שונים, אנחנו נוהגים לדמיין שאלה קיימים רק בערים גדולות, אנחנו נוטים לחשוב שלא נמצא אותם ביישובים קטנים יותר, באופן טבעי מפאת גודלם.

אך במקרים רבים זה לא מדויק. אנחנו יכולים למצוא כמעט כל בעל מקצוע בכל מקום. ההסבר לכך הוא פשוט, הפריסה היום של בעלי מקצוע בתחומים שונים היא הרבה יותר רחבה מאשר בעבר, ולעיתים הרבה יותר משתלם לבעלי מקצוע מסוימים לעבוד במקומות קטנים, שם הם יכולים למצוא את עצמם כבעלי מקצוע יחידים בתחום.

דוגמא טובה לכך אנחנו יכולים לראות במקרה של מטפלים בעיסוי בגדרה נניח. לכאורה, היינו מצפים למצוא מטפלים אך ורק במקומות גדולים או במקומות תיירותיים. זה הגיוני. אך מקום כמו גדרה, מושך אליו לא מעט משפחות צעירות בשנים האחרונות, לא מעט זוגות צעירים, חלקם עוסקים בתחום שבעבר היה קשה מאוד למצוא ביישוב, בין היתר אנחנו יכולים למצוא מטפלים בתחום העיסוי.

צריך לומר, מה שעוזר לאותם משפחות וזוגות צעירים לעסוק בתחום של עיסוי בגדרה, הוא בין היתר האינטרנט. עצם זה שכיום אנחנו יכולים להגיע אל כל אחד בקלות רבה דרך האינטרנט, באמצעות חיפוש פשוט, מאפשר לכל מי שעוסק בתחום, לעבור להתגורר בישובים רחוקים מהמרכז ועדיין למצוא עבודה. צריך לציין נקודה נוספת, מאחר ויש שיפור ניכר בדרכי התחבורה בישראל, הן כבישים והן רכבות, אין זה מפתיע בכלל, שמטפלים מוכנים להתגורר רחוק מהמרכז, הרי הם יכולים להגיע אליו תוך זמן קצר.

סביר להניח שהמשתמשים העיקריים בתחום של עיסוי בגדרה הם תושבי האזור, קרי השפלה. אך סביר להניח שאם מדובר במטפלים שעברו להתגורר באזור אחרי שהתחילו כבר לעבוד בתחום ולצבור לקוחות, הרי שאלה יישארו נאמנים להם ולכן הם ימשיכו להגיע אליהם, אף על פי שעכשיו הם צריכים לנסוע מרחק מסוים.

במקרים לא מעטים, אותם מטפלים גם עורכים ביקורי בית ומעניקים טיפול במסגרת שירות עיסוי עד הבית. זה אומנם ידרוש מהם להיות לא מעט בכבישים, אך לפחות הם יגיעו אל כל לקוח שלהם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *