דרכים להראות צעירה יותר

צעירה יותר

איך מורידים סנטר כפול? כיצד שומרים על שיער מלא? ומה אוכלים כדי לשמור על עור הפנים? במאמר הבא ניתן כמה עצות לשמירה על מראה הפנים והגוף שיעזרו לכל אחת ואחד להראות צעירים יותר.

הזמן הוא דבר שאי אפשר לנצח או לעצור, אבל באמצעות כמה טריקים וטכניקות ניתן להפוך אותו לסוג של חבר ורע שאינו גורם לנו להזדקן בצורה נוראית, אלא כזה שמאפשר לנו חכמת חיים וחן.

אבל כיצד אפשר לשמור על הגוף כך שלא יזדקן בקלות?

שתיית מים ותזונה נכונה – על מנת לשמור על הגוף ועור הפנים צעיר וגמיש, חשוב לשים לב לתזונה שלכם. התאימו תפריט תזונה באמצעות דיאטנית והתייעצו עם נטורופת לגבי הדרך לאכול נכון ולצרוך מוצרים הנחשבים בריאים לעור הגוף.

מאכלים טובים הם ירקות ירוקים, עלי חסה ועלים ירוקים, בשר שאינו שמן, חלבונים המגיעים מדגים ועוף, אגוזים, פירות וירקות. הרכיבו באמצעות איש מקצוע תפריט מעולה לשמירה על הבריאות והרבו בשתיית מים.

פרוצדורות פלסטיות – אחת הדרכים שבאמצעותן אנו נשארים צעירים לפחות במראה החיצוני שלנו היא באמצעות פרוצדורות פלסטיות. כיום באמצעות כמה תיקונים קלים במראה החיצוני כמו מתיחת עפעפיים, בוטוקס, החלקת קמטים ועוד, ניתן לבצע שלל פעולות להצערת העור. אם אתם רוצים לשפר את המראה החיצוני שלכם תוכל להבין איך מורידים סנטר כפול, איך מותחים את העור בקלות, ממלאים שפתיים ומרימים גבות.

שמירה על כושר גופני – אחת הדרכים הנוספות לשמור על גוף ומראה צעיר היא באמצעות שמירה על כושר גופני. כיום באמצעות שלל אימונים מגוונים כמו יוגה, פילטיס, חיטוב, אימוני ארובי, TRX ועוד ניתן לעבוד על מראה גוף ארוך יותר, חטוב יותר וצעיר יותר כמו גם לשמור על נפש צעירה רעננה ובריאה.

ביגוד נכון – כדי לשמור על מראה צעיר ולהראות צעירה יותר מוטב להצטייד בביגוד נכון. שמרי על קווי ביגוד קלאסיים ונכונים לגזרה שלך, הימנעי ממראה מסורבל והתייעצי עם סטייליסטית בנוגע למראה החיצוני שלך ושיפורו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *