תהליכי לימוד מתמשכים לאורך החיים

השלמת בגרויות

החיים של כולנו מורכבים מרצף משתנה של תהליכים. אם מתבוננים בתהליכי השכלה ניתן לראות שיש את שלבי הלמידה הראשונים בשנים הראשונות של חיינו, ההורים שלנו מלמדים אותנו להגיד אבא, אמא, איך עושה כלב ומה הצבע של השמיים. לאחר מכן אנחנו מגיעים למסגרות שונות של גנים שם אנחנו לומדים שהטושים שאנחנו כל כך אוהבים משמשים בנוסף גם לכתיבה, וכך להעברת מסרים להורים האהובים שלנו על ידי ציור והקדשה שהם יתלו אחר כך על המקרר בגאווה. השלב הבא הוא לימוד בבית ספר ברמות שונות ומקצועות שונים, החל מחישוב מספרים ועד למידת שפה זרה והחשיבות שיש בה. במסגרת בית הספר אנחנו למדים שההישגים שלנו נמדדים על ידי ניקוד, ככל שנשקיע ונלמד טוב- כך הציון שנקבל יהיה גבוה יותר.

כמעט כל אחד מאתנו נתקל במשוכה של ציוני בגרות. אלו אותם ציונים אשר משקפים בעצם את הצלחתנו במסגרת בית הספר. נוסף על הרגשת השייכות והבגרות שתלמידי התיכון מרגישים כאשר הם עולים לכיתה י, הם מרגישים גם תחושת אחריות ורצינות מכיוון שהם מבינים שאלו יהיו שלוש שנים חשובות ביותר אשר יקבעו את עתיד ההשכלה שלהם.

השלמת בגרויות:

תלמידי התיכון נדרשים לעבור לפחות 21 יחידות לימוד כדי לקבל זכאות לתעודת בגרות. מחצית מיחידות הלימוד הם מקצועות חובה כמו מתמטיקה, אנגלית והיסטוריה. ישנם תלמידים אשר אינם מצליחים לעמוד בדרישות ולכן אינם מגיעים למספר היחידות הנדרש גם כאשר הם מסיימים את השנה האחרונה ללימודיהם בבית הספר.

במקרים כאלו קיים הפתרון האידיאלי והוא השלמת בגרויות. ניתן להשלים את הבגרויות החסרות בכל זמן וללא מגבלה. קיימים כיום מגוון פתרונות אידיאליים להשלמת בגרויות כמו קורסים במכללות ובמוסדות להשכלה גבוהה או אפילו בבית דרך האינטרנט ועוד מידע בעניין תוכלו לקבל באתר https://bagrut.gool.co.il/.

כידוע, ברוב המוסדות להשכלה גבוהה קיימת דרישה להצגת ציוני תעודת בגרות לצורך קבלה ללימודים אקדמיים. ישנם מוסדות אשר דורשים בחינת פסיכומטרי נוסף על ציוני הבגרות. פתרון השלמת בגרויות הינו פתרון טוב ביותר בעיקר לאלו אשר סיימו את לימודי התיכון לפני יותר מעשור ואינם זוכרים את החומר הנלמד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *