טבעות יהלומים – כל מה שצריך לדעת

טבעות יהלומים

טבעת יהלומים היא שי נפלא אשר רבים מעוניינים להעניק, בין אם מדובר בטבעת אירוסין עד להענקת טבעת יהלום לכל אירוע עד לידה, ימי נישואין, ימי הולדת ועוד.

מלבד היותה של טבעת מסוג זה מתנה נפלאה ומרגשת – חשוב לדעת כי יהלומים הם שווי ערך רב ולכן הם עוברים מדור לדור ונחשבים ירושה יוקרתית.

אבל מה צריך לדעת לפני שרוכשים טבעת יהלום? כמה טיפים בהמשך.

סוגי יהלומים

כדי להבין את עולם טבעות היהלומים חשוב להכיר לפני הכל את סוגי הטבעות השונות. כיום ישנן מגוון טבעות החל מטבעות סוליטר בעלות יהלום אחד בודד עד יהלומי טריו שהם שלושה יהלומים המשובצים על גבי הטבעות, כמו גם טבעות בעלות שיבוצי יהלומי טניס קטנים לכל אורכן.

עוד מידע תוכלו למצוא באתר https://familypendants.co.il/

מחיר היהלום

כאשר רוכשים יהלום חשוב לדעת כי מחירים אמנם משתנים בין חנות לחנות, אך ערכם של היהלומים בדרך כלל זהה תוך שהיהלום נמדד לפי קרט. קרט שווה לזרע של חרוב, כך היו מודדים אותו בעבר, כאשר קרט אחד שווה למשקל של 0.3 גרמים. יהלום של רבע קראט עלה בסביבות של 1,600 שקלים בעוד שיהלום במשקל של 16 קראט יכול להגיע למחיר של 5,000 שקלים ויותר.

בחירת יהלום

בחירת יהלום עליה להתבצע לפי איכות היהלום כמו הדרך שבו היהלום נחתך, הבהירות שלו, משקלו ומידת צלילותו. כיום ישנם יהלומים קטנים יותר אך יקרים יותר מאחרים בשל איכותם כמו גם יהלומים גדולים ומרשימים במחירים זולים יותר וזאת בשל צבעם שנחשב פחות צלול. את היהלום יש לבחור גם בהתאם לטעמה של האישה לה אתם מעניקים את הטבעת אך גם בהתאם לתקציב שלכם.

תעודה גמולוגית

כאשר אתם רוכשים יהלום שימו לב כי אל היהלום מצורפת תעודה גמולוגית. תעודה מסוג זה היא המאשרת את אמיתות היהלום בעוד שבתעודה מפורטים כל הפרטים אודות היהלום והמפרט לגבי מבנה היהלום, חיתוכו, מספר הפאות, בהירות וצלילות היהלום, משקלו ועוד.

לסיכום, בחירת יהלום תלויה גם באיכותו אבל גם בתקציב. לכן חשוב לבחור יהלום בחנויות מקוונות אשר מקנות יהלומים במחירים אטרקטיביים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *