צילומי המשפחה המלכותית

צילום

העולם כולו עוקב אחר משפחת המלוכה הבריטית מאחר והם מספקים לנו צוהר לעולם שרבים מאיתנו רק חולמים עליו – חיי מלכים. בית המלוכה הבריטי מסנוור אותנו בעושרו ובאורחותיו, אך הוא גם מספק לנו לא מעט שערוריות, סקנדלים ורכילות צהובה לחגוג עליה. אנחנו כנראה רוצים לדעת שהם, ממש כמונו, בני אדם, בשר ודם, עם בעיות, ויכוחים ומשברים, בדיוק כמו כל משפחה אחרת.

אז עד שדם כחול ומלכותי יתחיל לזרום בעורקינו כל שנותר לנו לעשות זה להמתין לצילומי המשפחה המלכותית שמופצים אלינו מדי פעם ופשוט להתענג… מהאלגנטיות והסטייל.

אלבום משפחת המלוכה 2016

את שנת 2016 קידמה בברכה משפחת המלוכה בצילומים משפחתיים לחג המולד. הם שמו להם למטרה ליצור צילומי משפחה חגיגיים במיוחד עבור החג. התוצאה – גלויה חדשה שבה רואים את הנסיך וויליאם, את אשתו הדוכסית קייט מידלטון ואת הצאצאים החמודים שלהם: הנסיכים שרלוט וג'ורג'. על גבי הגלויה הם כתבו "חג מולד שמח" והעלו את התמונה לחשבונות האינסטגרם והטוויטר.
מיותר לציין שאת הפוקוס גנבו הנסיכים הקטנים והמתוקים ג'ורג' ושרלוט, ושהתמונה הזו קטפה מיליוני לייקים בתוך שעה בלבד!!!!

הצלם המלכותי שצילם את התמונה, כריס ג'ילף, מספר: "זו לא פעם ראשונה שאני מצלם צילומי משפחה, אבל להפקה הזו נערכתי באופן מיוחד. גם מאחר ומדובר בצילומי המשפחה המלכותית ואין להם יותר מדי זמן פנוי לצורך הצילומים וגם היה מאתגר לקיים את יום הצילומים עם ילדים כל כך קטנים".

צילומים

עוד אירוע מסוקר שהכה הדים בממלכה ואף מחוצה לה הוא יום ההולדת ה-90 של המלכה אליזבת ה-2 (האישה הזו כנראה תקבור את כולנו). לשם האירוע התכנסו כל בני משפחת המלוכה לצורך צילום משפחתי על-דורי. בפורטרט הייחודי הזה השתתפו לא פחות מארבעה דורות של בני מלוכה: המלכה אליזבת, הנסיף צ'ארלס (בנה של אליזבת), הנכד של הנסיך צ'רלס – וויליאם, והנין החמוד– ג'ורג'. צילומי המשפחה המלכותית נועדו לציין את יום הולדתה ה-90 של המלכה אך גם נועדו להפצת סדרת בולים לכבוד המלכה אליזבת.

כך שאם את חושקים בבול מלכותי לציון כניסת המלכה אליזבת לעשור העשירי של חייה, אתם צריכים רק 2.56 פאונד!!! כלומר: תצטרכו להפרד מכ-14 שקלים חדשים.

מעבר לצילומי המשפחה היזומים והמוזמנים מראש, נאלצת משפחת המלוכה להתמודד עם צלמי פפראצ'י עקשנים וכן צלמי אופנה שממתינים בשקיקה לאמירה האופנתית החדשה של הפאשניסטה – הדוכסית קייט. הדוכסית מחוזרת מאוד על ידי מעצבי אופנה, מגזיני אופנה ואתרי רכילות ובהקשר הזה היא מזכירה לנו מאוד את הנסיכה דיאנה זצוק"ל, אם בעלה.

צילומי המשפחה המלכותית היוו בעבר ומהווים גם היום מודל לחיקוי עבור צלמים ומשפחות בכל רחבי העולם, וכבר ניתן לראות ברשת האינטרנט צילומים של משפחות המחקות את הקומפוציזיות הייחודיות שבהן מוצבים בני משפחת המלוכה הבריטית. יחי המלכה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *