צימרים לפי שעה

צימרים לפי שעה

הצימרים המוכרים לכולנו מהבילויים בסופי שבוע ובחגים עם המשפחה או החברים, הופכים במהלך השבוע למיקומים עבור מפגשים רומנטיים של זוגות מכל הסוגים המחפשים מעט שקט והרבה אהבה.

הצימרים המעוצבים שתוכננו בקפידה, מקבלים בחפץ לב זוגות המעוניינים לשכור את המקום לפרקי זמן קצרים. בדרך כלל מדובר בשעה – שעתיים ולפעמים יותר, הכול על פי לוח הזמנים של בני הזוג והמחויבויות שלהם בעבודה, ילדים וכו' .

בין הצימרים אפשר למצוא גם סוויטות יוקרתיות המעוצבות בסגנונות ייחודיים ובקתות עץ מרהיבות זוגות הנכנסים לחדר המהמם שוכחים פתאום את טרדות היום יום ומתמכרים לשקט לשלווה ולרומנטיקה. הימצאותו של ספא מודרני ומפנק בחדר רק מוסיף לאווירה שנוצרה ובני הזוג נהנים מרוגע שכבר מזמן ציפו לו.

הצימרים הרומנטיים, כמו אלו שתוכלו לראות בקישור זה, מיועדים לסוגים רבים של זוגות ולאו דווקא רק לזוגות המתחמקים מעיני כל כדי לממש את אהבתם. רוב הזוגות המגיעים לצימרים הללו הם זוגות נשואים, חברים, בני זוג גרושים או אלמנים הנמצאים בפרק ב' של חייהם, חיילים, חיילות ואנשים רבים נוספים.

עבור כל אחד מהזוגות, המקום משמש חדר בריחה, כמקום שמשרה עליהם אווירה רומנטית ורגועה מאד והתחושה היא שממש פיללו להגיע למקום כזה כדי לנשום אוויר ולהירגע.

חלק גדול מהצימרים ממוקמים במקומות היפים ביותר בישראל לאורכה ולרוחבה והשילוב של רומנטיקה עם נופים עוצרי נשימה, שקיעה מרגשת, מפלים ואוצרות טבע סוחפת תמיד את הזוגות לרוגע ולאהבה.

מחירי השכרת הצימר לכמה שעות הם הוגנים וזולים כך שהלקוחות מקבלים תמורה מלאה לכספם.

כדי שהזוגות יחושו בנוח, הם נכנסים עם רכבם בדרך צדדית, מחנים את הרכב בסמוך למפתן הדלת ונכנסים לצימר. איש לא רואה אותם לא בכניסתם, לא במהלך שעות הבילוי ולא בצאתם. את העלות הכספית הם משאירים בחדר כך שכל התהליך מתנהל באופן דיסקרטי ביותר.

צוותי הצימרים, שמחים תמיד לשתף פעולה אם מתוכננת הפתעה כמו חגיגת יום הולדת, חגיגת יום נישואין או הצעת נישואין מרגשת. בתיאום עם המזמין מדליקים נרות, מנפחים בלונים, דואגים ליין טוב ולארוחה משובחת, או לכל בקשה אחרת של המזמין.

ההפתעה המושלמת בכל חגיגה כזו יוצרת שמחה אדירה, הצעת נישואין במקומות רומנטיים זו פסגת כל השאיפות, כיף גדול להיות עם בן או בת הזוג ברגעים אינטימיים ומאושרים לקראת העתיד המשותף.

זוגות בוגרים יותר החוגגים ימי הולדת או ימי נישואין ירגישו בצימרים הרומנטיים כאילו חזרו אחורה בזמן, ללא הפרעות של הילדים המתוקים רק הוא ואני …אני והוא.

הצלחתה של החופשה הקצרה בצימר היא תמיד מטאורית. זוגות יוצאים בהרגשה של התרוממות רוח, בתחושה של הקלה גדולה לנוכח שעות השקט, השיחות הכנות, ההירגעות בג'קוזי ושעות האהבה ללא כל הפרעה.

רוב הזוגות היו מוכנים להישאר עוד שעה, שעתיים בצימר ולדחות את כל סדר יומם בשביל עוד כמה שעות איכותיות ומקסימות שחוו כעת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *