רוצים שהילד שלכם יצליח? תכירו את מערכת עד 6

מערכת עד 6

אין זה סוד שהורים רבים מוכנים להשקיע הרבה מאוד כסף וזמן, שהילד שלהם ילמד טוב כבר מכיתה א'. הם מוכנים לדחוף אותו חזק ולא חוסכים במשאבים, בשביל שיקבל ציונים טובים, אך בעיקר בשביל שהוא יתקדם יותר משאר הילדים, אולי אפילו יזכה להיות בכיתת מחוננים, וכן בשביל שירכוש כלים ואמצעים טובים ללמידה נכונה לעתיד. 

ישנה תעשייה שמגלגלת מיליוני שקלים בהקשר זה של הכנה לכיתה א'. הורים שולחים את הילדים שלהם אל מורים פרטיים, משקיעים בהם שעות ארוכות של למידה, לא רק בכל מה שקשור לחומר הלימוד הנלמד בכיתה אלא הרבה מעבר לכך. הורים מוכנים לעשות הרבה מאוד בשביל שהילד ילמד ויצליח. 

אך לא חייבים להשקיע הרבה מאוד כסף לשם כך. למעשה, בעזרת מערכת עד 6, אפשר לספק לילדים כלים איכותיים לילדים שלומדים לקרוא בעלות נמוכה יחסית. כך יכול לקבל את כל מה שצריך בשביל ללמוד בצורה טובה ונכונה. כל מה שצריך לעשות זה להתחבר אל המערכת. 

כיצד המערכת עוזרת לילד?

מערכת עד 6 יכולה לעזור לילד בצורות שונות. למשל, היא מספקת כלים בסיסיים ומתקדמים עבור קרוא וכתוב וכן עבור לימודי חשבון. אלו דברים שכל ילד בכיתה א' חייב להכיר. הילד כמובן יכול ללמוד את הבסיס אך הוא יכול גם להתקדם מעבר, בשביל להצליח. 

שנית, המערכת כוללת מבחנים, מה שאומר שהילד יכול לקבל כלים כיצד ללמוד נכון לכל מבחן, ואיך להתמודד עם שאלות שונות. 

אחד היתרונות הבולטים של מערכת זו, היא היכולת של הילד להשתמש בה מתי שהוא רוצה, כמה שהוא רוצה, מבלי שיצטרך לצאת מהבית. כל מה שעליו לעשות זה להיכנס אל המערכת ולהשתמש בה, ללמוד דרכה ולקבל את הכלים הרלוונטיים עבורו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *