רשלנות רפואית בהריון

רשלנות רפואית בהריון

בכל יום נולדים ברחבי הארץ ילדים רבים. כל לידה היא אירוע משמח וברב המקרים מדובר על תהליך לידה תקין אשר לא הצריך התערבות רפואית מיוחדת. מאידך ישנם מקרים שונים בהם מתרחשות תקלות שונות שמסבכות את התהליך. רשלנות רפואית בהריון  יכולה להתקיים בכל שלב של ההיריון. זה עשוי לקרות עוד בשלבים הראשונים בטרם חלפו אפילו מספר שבועות בודדים. הרשלנות יכלה לבוא לידי ביטוי באבחנה שגויה של גניקולוג, טיפול לא נכון של רופא, או אפילו סיבוך במהלך ניתוח קיסרי. כתוצאה מתקלות כאלו עלול להיפגע העובר או האם ההרה.

מצבי חירום בלידה

כאמור מדובר בסיכון כפול שמשליך לא רק על מצבו של העובר אלא גם על מצבה של האם. לפעמים מתרחשת סתירה בין הטיפול הרפואי שכל אחד מהם זקוק לו. רעלת הריון לדוגמא היא מחלה שעלולה להתגלות בתחילת ההיריון מטופלת בדרך כלל על ידי ילוד של העובר. מצד שני העובר עדיין לא בשל לצאת אל אוויר העולם ועלול שלא להחזיק מעמד. על הרופאים מוטלת אחריות כפולה ומכופלת ועליהם לצעוד על חבל דק כאשר מדובר על בעיות מורכבות כאלו.

ככל שמדובר בבדיקות גניקולוגיות, כל בדיקה באזור הזה עשויה להיות כרוכה בסוג של מבוכה. עובדה זו מביאה את הרופאים לעיתים קרובות להיתקל במצבי חירום שהיו יכולים להימנע אם הייתה האישה מגיעה בזמן לבדיקה. כל זה לא מוריד מן האחריות העיקרית אשר נופלת על הצוות הרפואי, הרופאים, האחיות ועוד גורמים נוספים.רשלנות רפואית בהיריון

מומים

באופן כללי ניתן לגלות כמעט כל מום אשר העובר סובל ממנו ולהחליט בשלבים די מוקדמים על המשך או עצירת ההיריון. לעיתים מתרחשות תקלות שונות והאבחון אינו נכון. תקלות כאלו נכנסות ישירות לקטגוריה של רשלנות רפואית בהיריון. אם אתם סבורים שלא קיבלתם טיפול הולם במהלך ההיריון או לאחריו, אז כדאי מאוד לפנות אל עורך דין בתחום של רשלנות רפואית ולהתייעץ אתו הנושא זה. בכל מקרה כדאי לשמור את כל המסמכים הרפואיים שקיבלתם במהלך ההיריון, אלו יוכלו לסייע לכם בהמשך אם תפנו לתביעה. מרד עורכי הדין של גלית קרנר נכון לטפל בכל מקרה של רשלנות רפואית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *