קורות חיים באנגלית

קורות חיים באנגלית

ישנם לא מעט אנשים אשר נדרשים להגיש את קורות החיים שלהם באנגלית, הן למשרות בארץ אשר בהן החברה דורשת את קורות החיים של המועמד באנגלית והן למשרות בחוץ לארץ. חשוב מאוד לדעת שישנו הבדל בין פורמט קורות חיים שיש להגיש למשרות בארץ לבין פורמט קורות חיים שיש להגיש למשרות בחוץ לארץ. קורות חיים באנגלית דורשות ידע לגבי האופן שבו כדאי להגיש אותן הן בארץ והן בחוץ לארץ, על מנת שהמעסיק המקבל אותם יעניק להם את מלוא תשומת ליבו ויתייחס אליהם ברצינות.

קורות חיים באנגלית – מה חשוב לדעת

כאשר אדם נדרש לשלוח קורות חיים למקום עבודה כלשהו, הרי שקורות חיים באנגלית הרלוונטיים לחברה בארץ, הדורשת את קורות החיים דווקא באנגלית, יכולים להיות באותו הפורמט של קורות החיים שמגישים בעברית. במקום המלל הכתוב בכתב העברי, יהיה מלל הכתוב בשפה האנגלית ברמה הגבוהה. לעומת זאת, אם האדם מעוניין במשרה בחוץ לארץ, אשר הוא נדרש להגיש עבורה קורות חיים באנגלית, הרי שחשוב מאוד שידע שאת קורות החיים הללו יש להגיש בפורמט המתאים למקום. כלומר, הפורמט הרלוונטי של קו"ח בשפה האנגלית למשרות בחוץ לארץ, איננו דומה לפורמט של קורות החיים הרלוונטי למשרות שונות אשר מנסים להתקבל אליהן בארץ. חשוב מאוד להיעזר באנשי מקצוע אשר יודעים כיצד להגיש קורות חיים באנגלית בצורה הראויה ביותר הן לחברות בארץ והן עבור משרה בחוץ לארץ.

על מה חשוב לשים דגש בקורות חיים באנגלית

בכדי שקורות החיים שלכם באנגלית יקבלו את מלוא תשומת הלב של האדם שבוחן אותם, מלבד הפורמט הנכון שבו הם צריכים להיות כתובים, הרי שחשוב מאוד לצרף להם מכתב מקדים אשר מדגיש מדוע אתם טובים יותר מכל האחרים. בקורות חיים באנגלית חשוב להוסיף דברים נוספים מלבד העבר התעסוקתי אשר כרוכים בשעות הפנאי שלכם כגון: התנדבויות שהתנדבתם בהם. כמו כן, לקורות חיים באנגלית רצוי להוסיף תמונה של המועמד. חשוב מאוד לדעת כיצד לנסח קורות חיים באנגלית, על מנת שיזמנו אתכם לראיון במקום העבודה אשר אליו אתם שולחים את קורות החיים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *