3 טיפים לעיצוב גינה מודרנית ועכשווית

עיצוב גינה

כל מי שעומד בפני עיצוב הגינה, בין אם זה בבית או בעסק שלו, יכול לבחור בין מגוון רחב של סגנונות עיצובים. כך למשל הוא יכול בין עיצוב קלאסי, עיצוב כללי וכן הוא יכול לבחור ולעצב את הגינה שלו על פי אלמנטים מודרניים.

במאמר זה אנחנו נציג כמה מאפיינים של עיצוב גינה מודרנית ועכשווית. לפני כן אנחנו נסביר בקצרה, מתי ולמי עיצוב כזה יכול להתאים וכיצד אנחנו מוצאים איש מקצוע שידע לעצב עבורנו גינה שכזו.

גינה מודרנית ועכשווית, כמו זו שתוכלו למצוא בקישור זה,  יכולה להתאים, כאמור, למגוון רחב של מקומות. זה יכול להיות בית פרטי שמתוכנן ונבנה זה עתה, זה יכול להתאים למבנה של בית עסק, חנות, בית קפה, מסעדה או כל מקום אחר שמבקש להיות מעוצב בצורה מודרנית. עיצוב גינה מודרנית יכול להתאים גם עבור גינות ציבוריות שאמורות לשרת את הקהל הרחב.

אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של אנשי מקצוע שמתמחים בעיצוב גינות מודרניות, על פי רוב מדובר במעצבי גינות שמתמחים באופן ספציפי בעיצוב מודרני או שבעברם יש עבודות שהם עשו אשר מבוססים על עיצוב גינות מודרניות, גם אם זה לא תחום ההתמחות העיקרית שלהם.

טיפים לעיצוב גינה מודרנית

הטיפ הראשון לעיצוב גינות מודרניות הוא מרחב. בגינות המודרניות יש הרבה יותר מקום, שטח פנוי. זה נובע תוך תפיסה פרקטית, שהגינה היא מקום בו אנשים רוצים להרגיש נינוחים, להרגיש שלווים, בלי לחץ. לשם כך הם צריכים מרחבים והם לא יכולים להיות במקום צר ומצומצם.

הטיפ השני הוא מינימליזם. טיפ זה מתחבר עם הטיפ הראשון. כמה שפחות דברים. אומנם צריך להשתמש בריהוט ואמצעי תאורה, אך באופן כללי הגינה צריכה להיות מינימליסטית על מנת שיהיה הרבה יותר קל ונעים להשתמש בה.

הטיפ השלישי הוא, נראות. מצד אחד צריך שהעציצים והצמחים יהיו בולטים, בין אם זה בגיזום ישר ובין אם זה בצורות ובלי הגדרה, ומצד שני, דברים שאינם צריכים לבלוט לעין, אכן צריכים להיות מוסתרים. אין היגיון שהדברים יהיו בולטים בעין, שכן זה יפגע בעיצוב הכללי של הגינה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *