איטום מקצועי

איטום מקצועי

כאשר אנחנו חושבים על איטום מקצועי של גגות אנחנו נוטים לחשוב כי במדינה כמו ישראל אין לכך משמעות ולא צריך להקדיש לכך מחשבה. אך זוהי טעות קשה וזאת מכיוון שאיטום גגות הוא כורח וחשוב מאין כמותו לאיכות החיים שלנו. איטום מאפשר לנו ליהנות מטמפרטורה נוחה בבית הן בחורף והן בקיץ וככזה הוא בעל משמעות אדירה לחיינו. רק תארו לכם כי בחוץ יש חמסין ואתם יכולים להבטיח כי הטמפרטורה בבית תהיה הרבה יותר נוחה ונעימה ותבינו כי איטום גגות הוא רב משמעות ויכול לשפר את חייכם במידה ניכרת. איטום של גג יכול להתבצע בכל סוגי הגגות וביניהם גגות רעפים, גגות בטון וגגות שטוחים ועליכם להבין כי אף גג לא ימנע מכם לבצע איטום.

איך מבצעים בידוד גגות?

אז איך מבצעים איטום מקצועי? מה השיטה הנהוגה במקרה כזה? התשובה היא שהדבר תלוי במידה ניכרת בגג שיש לכם. ישנו שוני מהותי בין איטום של גג רעפים לבין איטום של גג בטון. כך לדוגמא באיטום של גגות בטון ייעשה שימוש בלוחות קלקר בעובי 3 עד 5 ס"מ אשר יונחו מתחת לגג הבטון. איטום של גגות רעפים נעשה באמצעות יריעות מיוחדות אשר מוכנסות מתחת לגג הרעפים. היריעות עשויות מפוליאסטר ומאלומיניום והן מבודדות בצורה נהדרת. זכרו כי איטום גם בגג בטון וגם בגג רעפים יכול להוריד את החום או לשמור עליו בצורה נהדרת ועל כן הן כל כך הכרחיות וטובות.

תנו לאיש המקצוע לקבל את ההחלטה באיזה בידוד לבחור

שימו לב מהשם איטום מקצועי אתם יכולים להבין כי מי שיחליט באיזה שיטה לאטום את הגג שלכם הוא איש המקצוע. זה יכול היות האדריכל אשר בונה לכם את הבית או הקבלן אשר אתם מביאים לשפץ את הבית והוא אשר יקבל את ההחלטה כיצד לאטום את הגג שלכם. כמובן שלאחר שיוצגו לכם כל הנתונים אתם יכולים לחוות דעה ולהגיד איזה איטום אתם מעדיפים אף בסופו של דבר איש המקצוע שבו בחרתם הוא אשר יקבל את ההחלטה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *