איך בוחרים סכיני שף

סכיני שף יפניות

בשנים האחרונות אנחנו עדים לתופעה מעניינת, יותר ויותר אנשים, גברים ונשים, נכנסו לתחום של הבישול, בין אם מדובר בבישול ביתי ובין אם מדובר בבישול באופן מקצועי.

אנחנו יכולים לראות את העלייה בתופעה במספר מישורים, יותר מסעדות, יותר חנויות שמתעסקות במכירת ציור למטבח, הרבה יותר תוכניות טלוויזיה שמתעסקות בתחום ובכלל אנשים הרבה יותר קשורים ומחוברים לנושא, גם בשיח שהם מפתחים בינם לבין עצמם.

אחד השלבים בתהליך הזה הוא רכישת ציוד למטבח, כך למשל אנחנו יכולים למצוא לא מעט מקומות שמציעים לנו סכיני שף, סכינים בהם משתמשים שפים לצורך חיתוך בשר וכן מרכיבי מזון אחרים. ההבדלים בין סכיני שף לבין סכינים אחרים נובעים בין היתר, באיכות הסכין, גודל הלהב, גודל ידית האחיזה ועוד. אלה דברים שמשפיעים לא רק על תהליך העבודה עם הסכין אלא גם על נוחות השימוש וכמובן על התוצאה הסופית.

לפני שנסביר כיצד בוחרים סכיני שף יפניות צריך לומר, מדובר במוצר אשר ניתן למצוא אותו בלא מעט מקומות היום, אך חשוב לשים לב מי החברה שאחראית על הייצור של הסכינים, רצוי לבדוק האם יש שף מסוים שנמצא מאחורי השימוש בסכינים וכמובן מה בדיוק אנחנו יכולים לעשות איתם ומתי ניתן להשתמש בהם.

אז כיצד בוחרים סכיני שף בצורה נכונה?

ראשית, עלינו לשאול לשם מה אנחנו צריכים אותם, מה המטרה שלנו בשימוש באותם סכינים. כיצד הם יכולים לעזור לנו.

שנית, אנחנו צריכים לבחון איך אנחנו אמורים להשתמש בהם, מה גודל הידית, במה היא מכוסה, כל פרט שיכול לעזור לנו בעניין.

שלישית, עלינו לבחון את סוג וגודל הלהב של הסכין, כיצד אנחנו יכולים להתאים את השימוש שלנו בסכין בהתאם לכך.

ארבע, בדרך כלל מדובר על סט ולא על סכין בודדות, לכן אנחנו צריכים לבדוק מה הסט כולל, אילו כלים, אילו סכינים, כמה סכינים יש בסט והאם זה מספיק לנו.

מאחר ויש לא מעט מקומות שמציעים לנו היום אפשרות לקנות אצלם כלים למטבח, כולל סכינים, הרי שנוכל לרכוש לעצמנו כמה סטים לשימוש עצמי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *