עיצובים של מטבח לגינה

patch-3347946__340

מטבחי גינה הופכים להיות נפוצים יותר ויותר במחוזותינו. לאנשים רבים שיש בית פרטי עם חצר, או מרפסות גדולות נהנים לשבת בחוץ עם בני המשפחה או אורחים ולסעוד בנעימים באוויר הפתוח. כל המטבחים הללו מיוצרים על פי הזמנתו של הלקוח ומציעים סטנדרט ואיכות שאין שני להם.

מדובר במטבחי גינה שמיוצרים מחומרי גלם שונים כמו, אריחי קרמיקה, פרופילים מנירוסטה בו משולב עץ מסוג איפאה ועוד. כך בדיוק ובהקפדה מעצבים מטבחי גינה בעלי מראה עכשווי מעוצבים בטוב טעם. במטבחים אלה גם כל האביזרים המשמשים לבישול או אפייה, מיוצרים על ידי יצרנים מובילים בעלי שם עולמי. התוצאה היא מטבח גינה שמצויד בכל הנדרש. המטבחים מתוכננים בקפידה, תוך כדי שימת לב לפרטים הקטנים ביותר, מה שמבטיח את המטבח האולטימטיבי. 

אפיוני מטבחי גינה

מטבחים אלו דומים מאוד למה שאנו רואים לעיתים בבתי קפה, מסעדות או אולמות, כאשר חוויית האכילה כולה מתקיימת מחוץ למבנה, וכל אורח יוכל ליהנות ולצפות בבעל הבית מכין את האוכל. סוף סוף אפשר לארח ולאכול בגינת הבית, כאשר כל האבזור נגיש ואין צורך מידי כמה דקות להגיע למטבח הנמצא בתוך הבית, על מנת לאפות או לבשל ובכדי להביא את כלי האוכל לגינה. בנוסף ולא פחות חשוב, המטבח משדרג את פני הגינה. גם אם תמיד חלמתם על מטבח בגינה, חשוב לדעת, שלא כל גינה מתאימה למטבח חוץ, אלא רק גינות בעלות שטח גדול, מה שיאפשר נוחות מרבית.

תשתיות בהתאם

בנוסף, מכיוון שאין מדובר בחלל הנמצא בתוך הבית, חשוב שתהיינה תשתיות מתאימות, כמו חשמל, גז ומים, גלאי אש, וחיפוי מושל לאריחי קרמיקה, כל אלה הכרחיים. את כל אלה תוכלו למצוא לפני כל מטבח שיוקם, בערים רבות בארץ. מפעל וחנות קרמיקה ברחובות יכולים לספק לכל מקום בארץ את אריחי הקרמיקה האיכותיים ביותר למטבח הגינה שלכם. קרמיקה ברחובות מכירה את האילוצים שיש בגינה ותוכל לסייע לכם לשלב את האריחים בסגנון שבחרתם. כל שאר התשתיות יוקמו על ידי מיטב אנשי המקצוע כדי להבטיח בטיחות גבוהה ונראות אסתטית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *