עיצוב פנים עם מעצבת

house-2569325__340

כל אחד מעוניין להגיע לאחר יום עבודה ארוך ומתיש לביתו ולהתפנק על אווירה שמשרה שקט שלווה ונעימות. הבית שלנו הוא המפלט שלנו, בו אנחנו אוגרים אנרגיה חדשה לקראת היום הבא, מתענגים ושוהים בקרבת האנשים אותם אנחנו אוהבים.

אם כך, יש חשיבות גדולה לעיצוב הבית שלנו, רצוי שיהיה מוקפד ויתאים את הצרכים, התחביבים ואת הטעם האישי שלנו. כמו כן, רצוי שהסגנון העיצובי יהיה מודרני וחדשני עם מגוון הטכנולוגיות והנוחות שקיימות היום. עיצוב של הבית על ידי מעצבת פנים, שתדע לבחור את הרהיטים בקפידה כמו שולחן אוכל, מערכות ישיבה, מידוף ותדע לחבור הכל לקו עיצובי ואלגנטי, היא החלטה נבונה ביותר.

עיצוב פנים של החלל המרכזי

חלל הסלון הוא החלל הראשוני אותו אנחנו פוגשים בהגיענו הביתה. עיצוב פנים של חלל הסלון של הבית הוא עיצוב שמשרה תמיד תחושה חמימה, לא משנה מה יהיה הסגנון שיבחר, מודרני, תעשייתי, קלסי או כפרי, בסופו של דבר הרוך והחמימות יבואו לידי ביטוי באמצעות מערכות ישיבה איכותיות, רצפת פרקט, וילונות מטקסטיל, כריות, תאורה חמה, שטיח אלגנטי, פופים ועוד מגוון של פריטים וריהוט שיהיו פזורים בחלל. לא רק הנוכחות של כל אלה חשובה, אלא הסדר שלהם בחלל בחירה של חומרי גלם והגוונים, כדי שהתוצאה תחבור לכדי אווירה הרמונית. 

למה צריך מומחית לעיצוב פנים?

עיצוב פנים מטרתו לתכנן ולשנות את החלל בבית הלקוח בהתאם לדרישות שלו. מומחית לעיצוב פנים מעניקה פתרונות לבעיות במבנה עצמו של החלל ומביאה מניסיונה רעיונות יצירתיים ומקוריים למערכות ישיבה, צביעה של קיר ועוד. מומחית לעיצוב פנים מתחשבת בכל הצרכים של הלקוח ויוצרת בהתאם לכך חללים רלוונטיים כשהיא יודעת לא לחרוג מהתקציב שקיים. מומחית לעיצוב פנים מתמקצעת במספר נושאים ויודעת לקחת אותם בחשבון בעת עבודתה על העיצוב כגון: חשמל, מיזוג אוויר, אינסטלציה, תאורה, צבע ותכנון אדריכלי.

שאר חללי הבית
בעיצוב פנים, שאר חללי הבית ימשיכו את הקו העיצובי שיונחל בסלון. הוא יחדור גם למטבח ולחדרי השינה והילדים. כל מערכות הישיבה בבית, שולחנות ומיטות והמידוף יהיו מותאמים בחומר הגלם או בגוונים ובקו העיצובי שתבחרו יחד עם המעצבת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *