שלווה מקומית

ספא לקבוצות

ימי עיון או ימי גיבוש הם מושגים שכולנו מכירים. בדרך כלל מדובר על יום או יומיים בשנה שבהם המחלקה או כלל העובדים יוצאים ליום של כיף בחסות המנהל הנדיב. ספא לקבוצות הוא אחת הפעילויות המומלצות שניתן לבצע במסגרת העבודה, הלימודים או החברים. צימרים רבים מציעים חבילות מיוחדות שמיועדות לקבוצות בלבד וניתן להגיע ולהעביר יום שלם של פעילות מהנה, מרגיעה ומשחררת. אחרי הכול מדובר על אירוח VIP שבו כל אחד ירגיש שיש מי שדואג לו. המקום ייסגר באופן מיוחד בעבור הקבוצה בלבד ויישאר כך עד לסיום היום המהנה.

מה בתכנית?

יום של כיף כזה מתחיל באירוח וכיבוד קל לכל הקבוצה. בין ביס לביס ניתן לקבל מידע על המקום ולשמוע על מה שמצפה לכם בהמשך היום. כמו בכל מקום שמיועד לפינוק נטו, גם כאן כל אחד ואחד יקבל יחס אישי ומפנק, הלבוש הנהוג בספא הינו חלוק נוח ונעלי בית שישרתו אתכם במעבר בין הג'קוזי המפנק למיטות הטיפולים המרגיעות.

ספא מקצועי מציע טיפולים מסוגים שונים ומאפשר לכם לבחור מה מתאים לכם. בין הטיפולים המוצעים ניתן לבחור ב:

  • עיסויים מסוגים שונים שיביאו אתכם לדרגת הנאה עילאית.
  • שיאצו ייחודי שמתאים להרגעת לחצים ומסב שלווה.
  • רפלקסולוגיה שתתבצע על ידי בעל מקצוע איכותי ומנוסה. הטיפול מבוסס על לחיצות שונות יפיג כאבים שונים ויביא לרגיעה כללית.
  • ועוד טיפולים שונים שניתן לברר עליהם מראש.

סדנאות לגוף ולנפש

ביקור קבוצתי בספא יכלול גם הקשבה והשתתפות בסדנאות שונות שיובלו על ידי איש מקצוע בתחום. הסדנאות הינן מרתקות ומעשירות ומומלץ להשתתף בהן. במהלך הסדנא תושמע מוזיקה שלווה ברקע שתתרום לאווירה המיוחדת והמשתתפים ייהנו מהסברים מרתקים שהם יוכלו לקחת איתם הביתה.

ספא קבוצתי מתאים לסוגים רבים ושונים של אירועים ומדובר על אירוע מקורי ומרענן. ניתן לשלב את הביקור במסיבות יום הולדת, ימי כיף, מסיבת רווקות (או רווקים) וגם סתם פינוק של חברים וחברות שהחליטו לנוח מהשגרה. מומלץ גם לימי גיבוש מטעם מקום העבודה. כדאי להזמין את המקום מראש ולא להמתין לרגע האחרון שבו לא יישאר תאריך פנוי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *