קורס איפור מקצועי  – מה המשמעות של קורס כזה?

pexels-photo-457701

כל בחורה אשר מוצאת עניין באיפור, בין אם זה איפור יומיומי, איפור ערב או כל איפור אחר, יכולה למצוא היום מגוון רחב של סרטונים ביוטיוב אשר דרכם היא יכולה ללמוד כיצד להתאפר וכיצד לאפר. בדיוק כמו שבמגוון רחב של תחומים אחרים בחיים, ניתן למצוא אינספור סרטונים אשר יכולים להסביר ולהדריך כיצד לנהוג, בין אם זה עלינו ובין אם זה כשאנחנו באים לעשות את זה לאחרים.

אם כך הדבר, ויש לנו אפשרות למצוא סרטונים ומדריכים אחרים שמלמדים אותנו כל מה שאנחנו רוצים לדעת, עולה שאלה, מדוע אנחנו צריכים קורסים מקצועיים? מדוע בתי ספר עדיין מעבירים קורסים עם מרצים וכיתות, ומדוע תלמידים ותלמידות משלמים כסף על מה שהם יכולים ללמוד דרך סרטונים ביוטיוב, בזמן החופשי, ללא עלות כספית?

אם יש דוגמא טובה מדוע קורסים מקצועיים עדיפים על סרטונים ברשת, הרי קורס איפור מקצועי זו הדוגמא. בנות שרוצות ללמוד כיצד לאפר ולהתאפר, לא יכולות להסתפק בסרטון, טוב ככל שיהיה, אשר נמשך מספר דקות ביוטיוב. הן צריכות לקבל הרצאה מסודרת, פרונטאלית, מטעם מרצה מקצועי אשר מכיר את התחום גם מהצד המעשי וגם מהצד התיאורטי שלו.

לפני שנמחיש את ההבדלים בין סרטונים לקורס, חשוב להדגיש כאן נקודה משמעותית, קורס איפור מקצועי מספק לא רק את כל המידע שצריך, אלא הוא מעניק לכל מי שנרשמת אליו, את כל מה שצריך באופן מעשי, פרוצדוראלי בשביל להיות מאפרת מקצועית. בדיוק כמו שאנחנו נעדיף להזמין בעל מקצוע שלמד את התחום באופן מסודר ויש לו תעודה ולא בעל מקצוע, טוב ככל שיהיה, שלמד את התחום מצפייה בטלוויזיה. שכן הקורס מהווה סוג אישור רשמי לידע שעומד לרשותו.

ההבדלים בין סרטונים לקורס מקצועי

ההבדל העיקרי טמון בכך, שקורס מכיל תוכנית לימוד מסודרת, הוא מכיל תכנים ברורים, חומר תיאורטי ומעשי, הוא מוודא שהתלמידים לא רק למדו אלא גם התנסו, וכן הם נבחנים על מה שהם למדו במהלך הקורס.

יתרה מזו, קורס איפור מקצועי, כמו כל קורס אחר, מכין את התלמידים להתמודד עם סוגיות שהם אינם מכירים, להתמודד עם בעיות שהם צפויים להתמודד איתן במהלך הזמן. סרטון או תוכנית טלוויזיה, לא מאפשרים זאת. במקרה הטוב, הם יספקו מידע על הבעיות הצפויות או שהם יתנו מידע כיצד להתמודד עם בעיה מסוימת, נפוצה, אך לא עם מכלול הבעיות.

בסיכומו של דבר, כל מי שרוצה להיות מאפרת מקצועית ולאפר אנשים, בין אם זה איפור סטנדרטי או איפור ערב, חייבת לעבור קורס בנושא, לעבור מבחנים, ולהוציא תעודה. זו תהווה אסמכתא מבחינתה ומבחינת הלקוחות שלה, שהיא אכן מוסכמת לעסוק בתחום ומשתלם להגיע אליה לצורך איפור כזה או אחר, שכן היא אשת מקצוע מן המניין.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *