מגשי אירוח מחומרי גלם איכותיים לאירועים

מגשי אירוח

אחד המדדים לשירותים איכותיים של חברות קייטרינג, הוא חומרי הגלם בהם משתמשת החברה. כפי שאנחנו מכינים אוכל בבית ומעוניינים להכין אותו עם חומר גלם איכותי על מנת שהארוחה תצא טעימה, כך אנחנו מצפים מחברות קייטרינג להכין לנו מנות לאירוע עם חומרי גלם איכותיים. אחרת, לא משנה כמה טובים השפים של החברה, הארוחה לא תהיה מספיק טובה ואנחנו עלולים להתאכזב וגרוע מכך, לאכזב את האורחים שלנו.

אך לא רק במקרה של הכנת תפריט מנות לאירוע אנחנו מצפים לחומרי גלם איכותיים, אלא גם כאשר אנחנו מזמינים מגשי אירוח לצורך אירועים מסוימים. בשנים האחרונות כידוע, לא פעם אנחנו נוהגים להזמין מגשי אירוח, בין אם זה לאירוע עסקי, משפחתי או חברי. מדובר על מגשים שכוללים מגוון מנות שאין צורך לבשל אותן במקום, וכך אנחנו יכולים לאפשר לאורחים שלנו לקחת מנות שונות מהמגש, ללא צורך בצוות מלצרים שיעבוד במקום.

בין המנות הפופולאריות ביותר במסגרת מגשי אירוח אנחנו יכולים למצוא כריכים שונים, פשטידות, סלטים, פסטות קרות ועוד. מדובר על מנות אשר כאמור, אין צורך לבשל במקום, הן נשמרות זמן רב גם אם הן בחוץ. חומרי הגלם האיכותיים, מאפשרים לנו גם ליהנות ממנות איכותיות אך גם מכך שהמנות יחזיקו מעמד זמן רב ולא יתביישו או ייהרסו כאשר הן יהיו בחוץ.

עכשיו השאלה היא, מה הכוונה בחומרי גלם איכותיים?

ראשית, אלה חייבים להיות חומרי גלם טריים, בוודאי אם מדובר בירקות אז הם צריכים להיות כאלה שנרכשים מהירקן או מהמשווק ויש להשתמש בהם באותו יום ולא לחכות עם זה.

שנית, אלה צריכים להיות חומרי גלם ברמה גבוהה. אם משתמשים בגבינה צהובה או גבינה אחרת, היא צריכה להיות איכותית, עם הרבה אחוזי שומן ושל חברה טובה.

שלישית, אלו צריכים להיות חומרי גלם שיכולים להתחבר אחד לשני בקלות, כלומר אלה לא יכולים להיות חומרי גלם שאין קשר ביניהם.

ארבע, כמובן שהם צריכים להיות חומרי גלם שהם מעבר לבסיס, כלומר לא להשתמש בדברים בנאליים, בסיסיים, פשוטים, אלא בדברים מיוחדים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *