כיצד אוטמים חדרים רטובים

איטום חדר רטוב

עונת החורף הקרה והגשומה, גורמת לכל אדם להתכנס בתוך ביתו בכל שעה שבה הוא לא נדרש לצאת מהבית עבור צורך בסיסי וליהנות מהחמימות והנוחות שבבית. אולם, לא פעם, ישנם סדקים חיצוניים בקירות מבנה, אשר יכולים לגרום נזקים חמורים לקירות הפנימיים של כל חדר בבית. אם יש סדקים חיצוניים בקירות המבנה שלכם, אשר עדיין לא גרמו נזק כלשהו לקירות החדרים הפנימיים בבית, חשוב מאוד לאטום אותה בצורה הטובה ביותר, על מנת שהם יספרו את האיטום ההרמטי והראוי לבית ולא תיווצר נזילה בקירות הבית או רטיבות בקירות הבית הפנימיים. אם לא שמתם לב לסדקים בקירות החיצוניים של המבנה בו אתם מתגוררים ובעונת החורף הגשומה גיליתם לפתע שקירות חדר בביתכם או חדרים בביתכם רטובים לפתע או נוזלים, הרי שחשוב מאוד לפנות במהירות לאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום איטום מבנים.

חדר רטוב – כיצד הדבר נוצר

כאמור, לא מעט אנשים אינם שמים לב לסדקים בקירות החיצוניים של המבנה שלהם. אותם אנשים ימשיכו לחיות כרגיל בתוך המבנה שבו הם מתגוררים, אך בעונת החורף, יתכן מאוד שהם יגלו פתאום שחדר כלשהו בביתם או חדרים כלשהם בביתם, אשר בקירות החיצוניים שלהם יש סדקים עמוקים, מפתחים רטיבות כלשהי אשר בכוחה ליצור גם עובש, ריח לא נעים בחדר וכמובן, לפגוע גם בבידוד של קירות החדר. מדובר בסיטואציה לא נעימה כלל, אשר מסיבה אי נעימות משמעותית לכל אדם המתגורר במבנה מעין זה.  רטיבות בקירות פנימיים של חדרי מבנה, נוצרת כתוצאה מסדקים שונים בקירות המבנה החיצוניים. ככל שהסדר עמוק יותר, כך יש סיכוי גבוה יותר לרטיבות פנימית בתוך המבנה. המים מחלחלים דרך הסדק, מצטברים על שלד המבנה העשוי מברזל. הברזל מתנפח, ודוחף את הטיח שבקיר כלפי פנים. מדובר ללא ספק במצב אשר דורש התערבות מיידית של אנשי המקצוע.

כיצד משקמים חדרים רטובים

שיקום חדרים רטובים היא עבודה אשר חייבת להתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה. אנשי מקצוע מעין אלו, ידעו לזהות את הסדקים בקירות אשר דורשים איטום ולטפל בהם. במידה ומדובר בסדקים חיצוניים אשר עדיין לא גרמו נזק לקירות הפנימיים או לשלד המבנה, הרי שניתן לאטום את הסדקים באמצעות חומרים ייעודיים. אולם, אם מדובר בסדקים אשר כבר הסבו נזקים לשלד המבנה ולקירות הפנימיים של המבנה, הרי שיש צורך לשקם את שלד המבנה, לנקות אותו, להוריד את הטיח שנדבק בו ולטייח מחדש את הקיר. לאחר מכן, יש לשקם את הקירות הרטובים של החדר על ידי ייבוש וצביעה מחדש. מדובר במלאכה הרלוונטית לאנשי מקצוע המכירים את התחום. אנשי מקצוע מעין אלו ידעו כיצד לזהות את מהות הבעיה ועומק הבעיה ולהעניק לה טיפול הולם ויסודי.

כיצד תבחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר עבור שיקום חדרים רטובים

אם הקירות הפנימיים של חדר כלשהו בביתכם הם בעלי רטיבות, עובש וריח לא טוב, הרי שלא מדובר בבעיה נקודתית, אלא בבעיה שורשית יותר שיש להעניק לה מענה הולם. קבלני איטום הם אנשי המקצוע שיש לפנות אליהם בשל בעיית רטיבות בקירות פנימיים בחדר כלשהו בבית. קבלני איטום מקצועיים ומומחים, ידעו כיצד לגשת אל העבודה בצורה הנכונה והטובה ביותר ולהעניק מענה הולם לבעיה תוך פרק זמן קצר. על ידי שימוש בסנפלינג, כאשר מדובר בבניינים גבוהים, אנשי המקצוע יגיעו אל כל נקודה רלוונטית במבנה ויבצעו את הפעולות הנחוצות לצורך איטום איכותי של המבנה. חשוב מאוד לבחור אנשי מקצוע בעלי המלצות, ותק וניסיון בתחום, על מנת  שהם יספקו את התוצאה הטובה ביותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *