טיפול באוטיזם באמצעות דרך תהליכים מטאבוליים

טיפול באוטיזם

כל מי שיש לו ילד אשר נמצא על הספקטרום של האוטיזם יודע עד כמה ההתמודדות עם ילד שסובל מכל זאת היא מאוד קשה מנשוא ככל שהמנעד שעליו נמצא הילד הוא ברמה של תפקוד נמוך ולא גבוה.

הדבר אשר קשה הוא ההתמודדות עם תסמינים שיכולים להיות מוחרפים ככל שהילד נמצא בסיטואציה אשר מעוררת אצלו את אותה התגובה. כל אלה לצד נסיגה ברורה בהתפתחות של ילד שאין לו את אותן יכולות של תקשורת כמו ילדים אחרים בני אותו הגיל, עם מיעוט בדיבור ובקשר עין עם הסביבה. בשנים האחרונות ישנה שיטה חדשנית שמוכיחה את עצמה בתור יעילה בטיפול בתסמינים הללו בהצלחה רבה. מידע נוסף על השיטה אפשר לקרוא באתר של טלי אנגור.

טיפול באוטיזם

אינטראקציה בין הגנים לסביבה

מה שעלה אל פני השטח לאחר ניסיון לעשות את ההפרעה הזו למשהו יותר ברור להבנה ומשם להביא אולי סוג של פתרון או טיפול שמביא אל תוצאות טובות אצל ילדים על הספקטרום האוטיסטי הוא הקשר הזה שבין התהליכים המטבוליים שבגוף אותו הילד לבין התוצר בשטח שהוא מוכר בתור התסמינים של האוטיזם שיכולים להיות כאלה שמכניסים הורים רבים אל רגעים קשים של מצוקה.

עם בדיקות ייחודיות אשר התבצעו במעבדה כמו בדיקת  GI-MAP או בדיקת O.A.T היה ניתן לראות בצורה יותר ברורה כי ניתן לאתר בעיות של חוסר איזון תזונתי, הימצאות של מתכות רעילות ובעיות מטבוליות שונות אשר מאפיינים את הילדים שאובחנו בתור בעלי הפרעה של אוטיזם.

שיטת טיפול ייחודית בהתאמה אישית

לאחר שמבצעים את האבחון והבדיקות של ילד אוטיסטי לפי שיטת C.A.T של טלי אנגור יכולים להתקדם אל עבר טיפול שהוא מותאם בצורה ספציפית לפי סוגי התסמינים אשר בולטים אצל כל ילד בצורה ספציפית ולהביא אל מגמה הולכת ונבנית של שיפור עד אשר יכולים לראות את התסמינים של האוטיזם נסוגים בצורה מוצלחת למדי.

הדגש הוא על בדיקות מעבדה אשר אינן נכללות בסל של התרופות במשרד הבריאות לצד טיפול שכולל באופן אינדיווידואלי סילוק של רעלים מהגוף של הילד, השלמה של חוסרים בגוף בסיוע של מינרלים וטיפול בבעיות המטבוליות. הפערים שנרשמים לפי שיטת טיפול זו הם חסרי תקדים והשיטה כבר זכתה להיקרות התרופה לאותה הפרעה התפתחותית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *