רבקה סגל – אישה שאפשר ללמוד ממנה המון

רבקה סגל

רבקה סגל זוהי אישה שהשיגה המון בחיים שלה והצליחה לעשות זאת באמצעות עבודה קשה וחתירה אחרי המטרה לאורך כל הדרך. בין אם מדובר על התואר השני במדעי המחשב מאוניברסיטת תל אביב ובין אם מדובר על כל הישג אחר שלה, אפשר לראות כי לאורך כל חייה היא עשתה ככל שביכולתה כדי להגיע הכי רחוק שאפשר וללא שום פשרות במהלך הדרך.

יכולת אמתית לנהל חברות גדולות

אחד הכישורים המשמעותיים ביותר של רבקה סגל זה עצם כך שהיא מסוגלת לנהל חברות גדולות ולעשות זאת בצורה אפקטיבית למדי. כך היא השיגה לאורך הדרך שלל הישגים שונים ועשתה זאת באופן שיטתי. החל מהנפקה של חברות סטארטאפ ועד כדי כך שהיא נהייתה מפקדת של יחידה מובילה בצה״ל. כל זה עקב הכישורים האישיים המרשימים של רבקה.

יש לה ניסיון יוצא דופן בענף ההייטק

רבקה סגל נמצאת בעולם ההייטק מזה לא מעט שנים והיא לקחה חלק בהצלחה של מספר חברות שונות. כך היא הגיעה לשלל הישגים מאוד משמעותיים ועשתה זאת באופן שיטתי. לאור זאת כל אחד מכם יכול לראות כי מדובר באישה שהצליחה להגיע מאוד רחוק וזאת בין היתר עקב היכולת שלה לחתור אל עבר המטרה ולעשות זאת ללא הפסקה ועד שהיא משיגה אותה.

רבקה היא בעלת תואר שני במדעי המחשב והדבר מסייע לה לתפקד טוב יותר בחברות בהן היא עבדה. כך היא הצליחה להגיע להישגים מאוד משמעותיים במהלך הקריירה שלכם ולעשות זאת בצורה מאוד שיטתית ועקבית. לאור זאת ניתן ללמוד ממנה ומהיכולות שלה המון וזאת אם רוצים להפוך להצלחה אחת גדולה בדיוק כמוה. הרי זוהי אישה שהשיגה המון בחיים שלה. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *