היתרון של סרטון תדמית לעסקים קטנים

סרטון תדמית לעסקים קטנים

אנשים בעולם הדיגיטלי מעבירים שעות על גבי שעות מול מסכים דיגיטליים. לא מעט מקומות של עבודה מצריכים עבודה באופן חלקי או מלא מול מסך ממוחשב, ולאחר שהעבודה כבר הסתיימה אנשים רבים עוברים אל פעולות רבות ומגוונות מול המסך של הטלפון החכם שכל אדם מודרני מחזיק.

מתוך הידיעה כי אנשים נמצאים רוב שעות היממה מול מסך של מחשב מכל סוג שהוא, כאשר רבים מאלה מחוברים אל אינטרנט חוטי או אלחוטי נולד גם מערך השיווק השלם שנועד להעביר שלל של מסרים שיווקיים אל כל הגולשים.

חיים שלמים מול מסכים

אולי זו מחלה מודרנית, אבל היא כאן ובעל נוכחות מאוד בולטת בחיים של האדם המודרני. אנשים גולשים בכל רגע נתון ולא ממש יכולים להסיט את מבטם מכל מה שמתרחש על גבי מסכים דיגיטליים גדולים או קטנים. לאחר שכל זה נעשה לבולט במיוחד, אנשי עסקים הבינו כי הם יכולים לנהל את החשיפה שלהם מול לקוחות בעלי פוטנציאל לעסקים על ידי יצירה של נוכחות מוגברת גם בכל המקומות הדיגיטליים שאליהם כל אלה יום אחרי יום שעה אחרי שעה גולשים.

כאשר מדובר בעסקים בתחילת דרכם, סרטון הוא יתרון עצום שחשוב לנצל על מנת להיות חשופים בפני קהילה שלמה שנמצאת בכל מיני אתרים.

פרסום לצורך גדילה – מינוף העסק

בזמן בו העסק הוא קטן, לא הרבה אנשים מכירים אותו. עסקים גדולים ומבוססים הם כאלה אשר כבר קיימים תקופה ארוכה אשר במהלכה נעשו כל מיני קמפיינים שיווקיים עד אשר החשיפה נעשתה גדולה באופן הנוכחי. עבור עסקים קטנים זה חשוב להשתמש בכלים שיווקיים כגון סרטוני תדמית על מנת להפיץ את המידע לגביהם בצורה שתתבלט בפני כמה שיותר גולשים.

זה ידוע כי התחרות על המבט היא גבוהה, וכאשר עורכים סרטונים מעניינים, בהחלט יכולים לקבל כמה שיותר לקוחות שהביעו עניין ראשוני ומכאן להתקדם עם יכולות של מכירה ומשא ומתן אישיים. זה המנוף שאיתו יכולים להגיע אל גבהים אחרים, והאינטרנט הוא המקום שבו חייבים להיות חשופים על מנת שתתרחש ההיכרות עם המותג מול כל אותם לקוחות אפשריים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *