בית החולים הוטרינרי באשדוד מציע שירותי חירום

בית החולים הוטרינרי באשדוד

לא מעט אנשים בוחרים לגדל חיות מחמד שונות, כאשר בדרך כלל מדובר על כלבים וחתולים, אך ישנם גם אנשים שמעדיפים חיות אקזוטיות יותר, כמו למשל – חמוס, ארנבים, תרנגולות וכדומה. אין ספק כי חיית המחמד יכולה לתרום רבות לאווירה הכללית בבית, להעניק תחושות של רוגע ושלווה וכמובן לספק מקור אין סופי לשעשוע ולחיבה. עם זאת, חשוב לזכור כי לא מדובר כאן על צעצוע שניתן לזרוק אותו בתום השימוש, אלא ביצור חי שיש צורך לטפל בו בעת צרה. בדיוק כמונו, גם חיות המחמד שלנו עלולות לחלות ולהיפצע, דבר שיצריך פניה מידית לווטרינר. בית החולים הוטרינרי באשדוד מציע שירותי חירום ברמה הגבוהה ביותר, עבור כל בעל חיים שנפצע או זקוק לסיוע רפואי בצורה מידית. במקרים מסוימים לא ניתן לחכות עד הבוקר, או לעבור את הסופ"ש ולהחליט כבר ביום ראשון.

בית החולים הוטרינרי באשדוד – מקום מקצועי המציע שירותי חירום ברמה הגבוהה ביותר

חוק מרפי פועל לפעמים בדרכים נבזיות במיוחד, כמו למשל במקרים שבהם יש צורך בטיפול ווטרינרי דווקא ביום שישי בערב, בערב חג או כמובן בשבתות וחגים. הרי ברור שכלב בריא לחלוטין ללא שום היסטוריה רפואית, יתחיל להרגיש רע דווקא כשכל המרפאות הווטרינריות כבר סגורות. במקרים כאלו אין מנוס מלהגיע לבית חולים ווטרינרי מקצועי ואיכותי, על מנת לקבל את הטיפול המתאים ביותר עבור חיית המחמד שלכם. הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר על בעל חיים שמסרב לשתות או לאכול במשך יממה שלמה, המצאות של דם בשתן או דימום מהאף או מהפה. בעל חיים שמקיא או משלשל בתדירות גבוהה או מראה קשיי נשימה – חייב גם כן לראות ווטרינר. כמובן שאם בעל החיים נדרס או נפל מהקומה השלישית – אל תחכו למחר כדי לראות מה יקרה.

לסיכום, בית החולים הוטרינרי באשדוד מציע שירותי חירום ברמה גבוהה עבור כל בעל חיים הזקוק לטיפול מסור ומידי. לא חשוב אם מדובר על חשד להרעלה, הכשת נחש או טראומה קשה כמו פגיעת רכב, בכל מקרה חייבים לספק לבעל החיים את הטיפול המתאים באופן המידי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *