פתק לכותל מכל מקום בעולם

wailing-wall-1777908_640

הכותל המערבי הוא אחד מהמקומות הקדושים עבור יהודים מכל העולם ולכן הוא הפך למוקד עליה לרגל לאנשים מאמינים, למתחזקים ואף לכאלה שפשוט רוצים לכבד ולפקוד את הקיר הקדוש באופן אישי.

עם זאת לא תמיד המשאלה אשר טמונה בליבם של רבים הרוצים להגיע אל הכותל להתפלל ולבקש בקשה על ידי הכנס של פתק אישי לכותל, מתגשמת, ובשל כך רבים מוצאים עצמם חסרי אונים בכל הנוגע להגעה אל הכותל המערבי, הן בשל קשיים להגיע למקום והן בשל חיים עמוסים וקדחתניים.

עם זאת חשוב לדעת כי באמצעות שירות חדש של שליחת בקשות לכותל המערבי און ליין ניתן להגשים משאלות ולשלוח ללא מאמץ בקשה לכותל און ליין, ובכך להקל על החיים ולחיות אותם בשלווה.

אבל כיצד זה עובד?

כיום ישנו אתר אינטרנט שבו פותחה שיטה חדשה שנועדה להקל על מי שרוצה להגיע אל הכותל המערבי ואינו יכול.

באמצעות אתר האינטרנט והטכנולוגיה הייחודית ניתן לבחור בשליחת בקשה לכותל המערבי (או לשאר מקומות קדושים ליהודים) תוך בחירה קלה של האדם שאתם רוצים לברך, או כתיבת בקשה אישית, וכתיבת תוכנה של הבקשה ושליחתה און ליין.

לאחר שתמלאו כמה פרטים בקלות, תוכלו לבחור את המקום הקדוש שאילו תרצו לשלוח את הבקשה ומשם תקרא הבקשה שלכם ליד הכותל על ידי אנשים שהוסמכו לכך,  או שהיא תכתב ותוטמן בין קירות הכותל.

לסיכום, באמצעות היכולת להטמין פתק לכותל מכל מקום בעולם, רבים מנהלים חיים שלווים איכותיים יותר וכאלה שבהם כולם יכולים לבקש בקשות בכל זמן, מכל מקום בעולם!

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *