לפני שנתקעים: איך יודעים שהמצבר חלש

מצבר

מי מאיתנו לא מכירים את הימים הנוראיים האלה שבהם אנחנו יוצאים מהבית מלאים באנרגיות ובתוכניות, נכנסים לרכב וברגע אחד משהו משתבש. הרכב לא מניע וזה אומר שלא נוכל להגיע לכל היעדים שתכננו, מה שמעיב כמובן מייד על מצב הרוח. זה נשמע לכם מוכר ואתם בטוחים שזה עניין של גורל משמיים וכי לא תוכלו לעשות דבר בנידון? אם כך, כדאי שתדעו שזה לא מדויק. למעשה, לפני שנתקעים עם הרכב, בין אם זה בבית הפרטי ובין אם זה בכל מקום אחר, אתם יכולים להיות בטוחים שיש מה לעשות בנידון. לא תמיד חובה להגיע למצב שבו הרכב כבר לא מניע, כי מה עם האופציה של לשים לב לכל הסימנים המקדימים?

מה כדאי לעשות?

אם אתם רואים שכבר כמה פעמים ניסיתם להדליק את הרכב אך זה לקח יותר מידי זמן ואם אתם פשוט יודעים שכבר עברו יותר משלוש שנים מאז שהחלפתם בפעם האחרונה את המצבר – כל אלה יכולים להיות סימנים לבאות. משמעות הדברים היא שלא כדאי לכם לחכות לאותו יום עמוס שבו המצבר לא יעבוד והרכב לא יניע, כי אם אפשר לטפל בדברים מראש ובנחת, מדוע שלא תעשו זאת? זה נכון, התנהגות כזאת דורשת מכם להיות אחראים ולפנות לעניין זמן, אך אין ספק שבסופו של דבר זה כדאי ומשתלם. כך לא תחכו לרגע האמת ותוכלו למעשה להימנע מהמצב שבו אתם נוסעים ברכב שבו המצבר עומד להיגמר אוטוטו.

כמה באמת צריך לעלות לכם מצבר חדש?

מתלבטים איפה לקנות מצבר? לא יודעים איזה מצבר לקנות והאם המצבר החדש שלכם יוכל לבצע את המצופה ממנו? מעדיפים שגם תהיה התאמה מלאה בין המצבר ובין סוג הרכב? אם כך, כדאי שתדעו שיש לא מעט חברות שיכולות להעניק לכם שירות בתחום הזה. יש כמובן אופציה לקנות את המצבר הכי יקר ממוסך כזה או אחר אך הגיע הזמן להבין שזו בפירוש לא האפשרות היחידה. במקום זה אתם יכולים לפנות גם אל חברות שונות שמוכרות מצברים, לבקש הצעה טובה וכך להחליף את המצבר בנחת ובמחיר נוח במיוחד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *