אחת ולתמיד: למה חשוב לצרוך פרוביוטיקה

פרוביוטיקה

פרוביוטיקה נחשבת לאחת מתוספי המזון המוכרים והנפוצים ביותר בארץ ובעולם. מחקרים רבים שנעשו בנושא, מראים באופן חד משמעי את הקשר בין בריאות המיקרו אורגניזמים החיים בתוך מערכת העיכול של האדם, לבין הבריאות הכללית של אותו האדם. למעשה החיידקים הטובים האלו, מהווים חלק בלתי נפרד מהאדם, בלעדיהם הגוף שלנו לא יוכל לתפקד כהלכה. אוכלוסיית החיידקים המאפיינת את המעי של האדם, מקושרת לא פעם למחלות שונות כגון סוכרת, קוליטיס, קרוהן, סרטן ומחלות נוספות, כולל המצב הנפשי של האדם. ברגע שזנים מסוימים החיוניים להתנהלות התקינה של הגוף נעלמים מהשטח, הגוף סובל ממחלות שונות וממצבים נפשיים לא פשוטים. כלומר, צריכה של פרוביוטיקה מאפשרת לאזן את מצב החיידקים במעיים שלנו, ולמעשה גם במקומות נוספים בגוף, כולל באזור הפה, על העור וכדומה.

למה חשוב לצרוך פרוביוטיקה – עובדות חשובות שכדאי להכיר

מחקרים שנעשו בשנים האחרונות מוכיחים מעבר לכל צל של ספק כי הרכב פלורת המעיים הוא שמשפיע על היווצרות של מחלות שונות, כולל השמנת יתר, נטייה לחללות בסוכרת, התפתחות של מחלת הקרוהן וכדומה. לכן חשוב לשמור על הרכב ידידותי של פלורת המעיים, על מנת להבטיח לעצמכם גוף בריא וחזק יותר. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שמירה של אורח חיים נכון, כולל הקפדה על פעילות גופנית קבועה, תזונה בריאה ומאוזנת וכדומה. מעבר לכך, כל אדם שחי בעולם המערבי, נושם אוויר מזוהם וצורך מזון מעובד ותרופות שונות באופן קבוע, חייב לדאוג לפלורת המעיים שלו בצורה הרבה יותר רצינית. לקיחה של פרוביוטיקה מאפשרת למעשה לתקן בצורה יזומה את הדמוגרפיה החיידקית במערכת העיכול, ובכך לשמור על בריאות תקינה ותחושת חיוניות לאורך היום. הדבר נכון במיוחד עבור מי שנטל אנטיביוטיקה, אשר השמידה את כל פורת המעיים, ולכן יש צורך ליישב מחדש את האזור באמצעות חיידקים ידידותיים יותר.

לסיכום, אין שום ספק כי חשוב לצרוך פרוביוטיקה, היות והיא מאפשרת לאכלס מחדש את פלורת המעי שלנו בחיידקים החיוניים לבריאות הכללית שלנו. הדבר נכון במיוחד עבור כל מי שנוטל תרופות באופן קבוע, צורך מזון מעובד ואינו מקפיד על תזונה מאוזנת.

ישנם שפע של מוצרי רפואה טבעית שכדאי להכיר

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *