סגול מביאים לכם הרצאות העצמה נפשית מעוררות השראה

הרצאות העצמה נפשית

בשנים האחרונות יותר ויותר בעלי חברות מנהלי כח אדם ואנשים פרטיים בפרט מבינים את הערך של הרצאות וסדנאות עבור העשרה ומילוי שעות הפנאי, כאשר בכך הם בוחרים בסדנאות והרצאות להעצמה עצמית המעוררות השראה רבה!

כדי להשקיע בעובדים שלכם, בבני נוער, בקבוצות שונות של אנשים, או אפילו כדי לבלות יום נעים עם החברים או המשפחה  – רצוי לדעת כי נושא הסדנאות עבור רבים יכול לעורר עניין של ממש ולהוות פעילות כיפית במיוחד!

אחת החברות אשר פועלות בתחום העשרה ההרצאות והסדנאות היא חברת סגול המביאה לקל הרחב הרצאות יוצאות דופן המעשירות את הנפש ואת התודעה.

אבל איזה סדנאות ישנן בסגול וכיצד בוחרים אותן?

אם אתם מחפשים אחר תכנית אומנותית ופעילות כיפית לכל מטרה – חשוב שתדעו כי חברות כמו סגול בוחרות עבורכם שלל תכנים של סדנאות והרצאות ביניהן סדנאות ספורט, העצמה עצמית, סדנאות מנהיגות, תקשורת ורייטינג, חוגי בית טבע מדע ועוד. חשוב לדעת כי התכנים של החברה נבחנים בקפדנות והם מוצעים שלל קהלי יעד ביניהם חברות, קבוצות, עסקים, בני נוער, פנסיונרים, חיילים, אימהות ועוד.

אבל כיצד בוחרים סדנא או הרצאה?

תכנים להרצאות וסדנאות בוחרים לפי פרמטרים שונים ביניהם: בחירה של תוכן איכותי ויצירתי כמו גם מעניין.

בחירה של סדנאות המתאימות לקהל האוכלוסייה החל מילדים וכלה במבוגרים.

בחירת תכנים המשלבים סדנא כיפית, צחוק וידע.

בחירה במנחים ומרצים כריזמטיים החל מאנשי מדע עד לאנשי מדיה מוכרים ואישי ציבור.

בחירת הרצאות וסדנאות התורמות לאורח החיים כמו כאלה המקדמות אורח חיים בריא גם במקום העבודה, סדנאות הקשורות לאיכות חיים, יעוץ תזונתי סדנאות ספורט ועוד.

בשל כל אלה חשוב לדעת כי אם אתם מחפשים אחר סדנא איכותית וטובה, יש לבחור במומחים של חברת סגול שיבצעו את ההתאמה הטובה ביותר עבורכם וזאת תוך התאמת התכנים אל קהל היעד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *