5 רעיונות מקוריים למתנת יומהולדת

רעיונות ליומהולדת

יום הולדת זוהי הזדמנות של פעם בשנה אשר בה אנחנו יכולים לפרגן ליקירנו (ועל הדרך גם לעצמנו…) מתנה ייחודית ואטרקטיבית שאנחנו לא ממש מפרגנים לנו אותה במהלך השנה והשגרה. אז הנה הגיעה ההזדמנות. תאריך יום ההולדת הולך ומתקרב. לא תמיד יש לכם בראש את הרעיון המתאים. אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן על מנת להעניק לכם חמש רעיונות מקוריים למתנת יום הולדת בלתי נשכחת.

אין כמו יום הולדת אשר בו אנחנו יכולים להגשים ליקירנו חלום כמוס, להעניק לו משהו שהוא מאוד רוצה או להפתיע אותו במשהו ייחודי ומרגש. הבעיה היא שברגע האמת לא תמיד עולה לנו הרעיון המתאים. אז בדיוק לשם כך אנחנו כאן. קבלו 5 רעיונות מקוריים במיוחד!

צאו למסעדה…

אין כמו הרעיון הכי בנאלי והכי מוכר אבל כזה שהכי מצליח לשמח ולקרב את הלבבות. צאו יחד למסעדה טובה. פנקו את עצמכם בארוחה חגיגית מהרגיל ופשוט תיהנו מהחגיגה הפרטית שלכם.

חדר בריחה זוגי

בשנים האחרונות יצאה לאור אטרקציה חדשה וייחודית אשר מציעה את האפשרות ליהנות מהרפתקה מרגשת ומדהימה אשר טומנת בחובה חידות, לצד אתגרים מרתקים במיוחד. מדובר בחדרי בריחה אשר מציעים את האפשרות ליהנות במחיר לא גבוה במיוחד מאטרקציה מרתקת ומפעימה. ישנם חדרי בריחה ברמות קושי שונות כאשר האתגר מותיר טעם מיוחד של עוד.

מתנה שימושית

ישנם פריטים שונים שאנחנו היינו רוצים שהם יהיו לנו אבל אנחנו לא באמת מפרגנים אותם לעצמנו. אם זו כורסא נוחה ואם זה ספר טוב. את אלו אפשר בהחלט להסב למתנת יום הולדת. ההזדמנות להעניק משהו שאנחנו לא מפרגנים לעצמנו או לזולתנו ביום יום.

שף פרטי

בשנים האחרונות אנחנו שומעים יותר ויותר על המושג של שף פרטי. מדובר על חוויה מפנקת במיוחד המאפשרת לנו ליהנות מארוחה טעימה בבית עם הגשה מלאה בלי שיהיה עלינו לטרוח לצורך כך.

שיט ביאכטה

אם עוד לא טעמתם את החוויה, אולי זו ההזדמנות שלכם. מדובר בחוויה ייחודית ומרגשת, אטרקציה בלתי נשכחת.

נקווה שהועלנו לכם ברעיונות ולקראת יום ההולדת הבא תוכלו לשלוף לכם אחד מתוך המלאי…

אז שיהיה במזל טוב ועד מאה ועשרים!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *