מספיק עם הכימיקלים על הפנים! רק קוסמטיקה טבעית!

קוסמטיקה טבעית

כל אחד מאיתנו מנסה לשפר את המראה שלו כראות עיניו ולכן עושה הכל כדי שהפנים תהיינה מטופחות. התופעה בולטת בעיקר אצל נשים שהן הצרכניות הבולטות של מוצרי קוסמטיקה. הטיפוח מועיל לכל אחת ואחד אבל טומן בחובו גם סכנות. חומרי תעשיית היופי מכילים כימיקלים רבים ולעתים הנזק שהם גורמים לעור הפנים מרובה מהתועלת, וגם מוביל למחלות ולדלקות אשר פוגעות מאוד במראה שלנו במקום לטפח אותו. אסור להתלהב יותר מדי מהבטחות וסיסמאות חסרות כיסוי ל"מראה צעיר", ולכן יש להיזהר מתכשירי טיפוח ולבדוק היטב מה הם מכילים ועד כמה העור שלנו רגיש אליהם. תכשירים קוסמטיים עלולים לגרום לפגיעה במערתכ ההורמונלית וגם לסרטן. לפני שמשתמשים בהם חייבים לבדוק שהם אכן אושרו על ידי משרד הבריאות ושניתן למצוא רשימה מפורטת של רכיבי התכשיר, וזאת כדי להימנע מהפתעות לא נעימות ושימוש במוצרים בלתי מורשים שהגיעו לשוק מידיים של "חאפרים" שכל מטרתם עשיית רווחים קלים ומכירת אשליות לציבור.

תכשירים טבעיים אינם כוללים כימיקלים מזיקים אלא עשויים מחומרים טבעיים בלבד. המקור של החומרים הוא לרוב צמחים כמו במקרה של שמנים אורגניים ותמציות שונות. מוצרי קוסמטיקה טבעית מיועדים לעור הפנים, לשפתיים ולגוף כולו. ביניהם ניתן למנות קרם עיניים משמן זרעי רימון, קרם עיניים המופק משמן צמח האובילפיחה, שמקורו בסיביר, ומוצרים נוספים. רבים ממוצרי הקוסמטיקה הטבעית מופקים מהמינרלים של ים המלח ומשווקים לכל העולם. ההיצע כולל סרומים שונים, ג'לים וקרמים, שמטרתם היא לחדש את מראה העור ולהפוך אותו לרענן ונעים וכן להילחם בקמטים וסימני הזדקנות. מגוון המוצרים מאפשר להימנע כליל משימוש במוצרי קוסמטיקה המכילים כימיקלים, וכדאי להביא נתון זה בחשבון לפני הרכישה.

לפני הרכישה כדאי להתייעץ עם קוסמטיקאי מוסך או עם רופא ויש להימנע משימוש בתכשירים שעלולים להזיק או כאלה שאינכם משוכנעים שהם אכן אורגניים. שימוש בקוסמטיקה טבעית הוא השקעה שמצדיקה את עצמה לאורך זמן, כשהעור שומר על מראה רענן ללא סימנים של הזדקנות, והמוצרים מוכיחים את עצמם כבר שנים רבות.

קראי גם:

קוסמטיקה טבעית – מה הרעיון שעומד מאחורי זה

טיפולים קוסמטיים לבעיות עור

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *