האם אפשר להחזיר את הגלגל אחורה במערכות יחסים?

סדנאות לשיפור הזוגיות

כאשר אנחנו מתחתנים הכול נראה לנו ורוד ואנו בטוחים כי כלום לא יכול לפגוע בקשר שלנו. אך ככל שעובר הזמן כך אנחנו רואים כי יותר ויותר זוגות נקלעים לקשיים אישים ועומדים בפני שוקת שבורה העתידה לאיים על הקשר שלנו. כאשר אנחנו מדברים על אנשים אשר נשואים חמש, עשר וחמש עשרה שנה אנחנו צריכים לזכור כי הם בנו יחד בית משותף ולרוב יש להם גם ילדים ולכן הפרידה שלהם לא משפיעה רק על חייהם האישים אלא על כל מה שהם בנו. אם תגידו לי זה לא יקרה ותתנהלו בזלזול בנוגע לקשר שלכם סביר מאוד להניח כי הפרידה תגיע מהר מאוד. הלחץ שהחיים המודרניים מזמנים לנו בין גידול הילדים ובין השקעה בקריירה הוא פשוט בלתי נגמר ועל כן ישנו סיכוי אדירה שניקלע למערכת יחסים שתסתיים בפרידה.

מדוע כל כך קשה לשפר מערכת יחסים ללא עזרה חיצונית?

העניין שאתם חייבים להבין כי כמו בכל דבר בחיים גם על מערכת יחסים ניתן לעבוד ולשפר את ההתנהלות שלנו ושל בן או בת זוגנו. עניין נוסף שאתם חייבים להפנים שפעמים רבות ללא עזרה חיצונית יהיה לנו מאוד קשה לעבוד על הזוגיות שלנו. פעמים רבות אנחנו כל כך מחופרים בעמדות שלנו וכל כך לא רואים את הצד השני שאנחנו פשוט לא מבינים איך אפשר לחיות ביחד. כאן התפקיד של סדנאות לשיפור זוגיות או של מטפל זוגי להראות לנו למה התאהבנו אחד בשני, כמה אכפת לנו אחד מהשני וכמה אנחנו אוהבים אחד את השני וכך נוכל להתגבר על כל בעיה שעומדת לפתחנו.

האם כל מטפל יכול לסייע לנו בהחזרת הגלגל לאחור?

אך אם אתם מחליטים ללכת אל סדנאות לשיפור הזוגיות כמו של חי שגיא, אנחנו מציעים לכם ללכת אף ורק אל מטפל אשר המומחיות שלו היא טיפול בזוגיות. כדאי לכם לבחור במטפל אשר יש לו ניסיון רב בטיפול בזוגות וזאת בכדי להבטיח כי העצות שהוא נותן לכם והטיפול שהוא מעביר יהיו ברמה גבוהה וישיגו את האפקט הרצוי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *